Hatsumomo Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg er _relativt_ ganske lys i huden. Jeg HATER å sole meg i Norge så det kommer ikke på tale. Men skal sole meg i solarium tenkte jeg. Med lys hud, hvor ofte bør jeg ta solarium og hvor lenge av gangen? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg pleier å starte med 15 minutter og øke litt etter litt, opp til 20-30 minutter når jeg har fått litt grunnlag. Annenhver dag er passe, ikke oftere enn det iallfall. Ta en pause hvis du blir brent. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Det er veldig forskjell på rørene i solariumene. Tok sol i går, og enkelte kostet 10 kr for 2 min, andre kostet samme for 5 min.. Så da regner jeg med at det er stor forskjell på effekten på rørene.. Da bør man kanskje ikke ta 15-20 min i et solarium med KRAFTIGE rør! Det stod forresten et oppslag - en slags "smørbrødliste"; hvor mye sol bør man ta ved sånn og slik hud. Brun og Blid-kjeden. =) 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Det er veldig forskjell på rørene i solariumene. Tok sol i går, og enkelte kostet 10 kr for 2 min, andre kostet samme for 5 min.. Så da regner jeg med at det er stor forskjell på effekten på rørene.. Da bør man kanskje ikke ta 15-20 min i et solarium med KRAFTIGE rør! Det stod forresten et oppslag - en slags "smørbrødliste"; hvor mye sol bør man ta ved sånn og slik hud. Brun og Blid-kjeden. =) ..jeg mente selvsagt at man ikke bør sole seg 15-20 min på ALLE solarium om har veldig lys/sart hud, men heller velge et med litt mindre "power". (Som det som kostet 10kr for 5 min) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.