Gå til innhold

FU: Moahaha:) Hvor mye fikk du i feriepenger?

Anbefalte innlegg

Gjest SNØFTE SMITH
Skrevet

Jaja... Min samboer fikk 44.000 og jeg fikk 32.000 :) hvorfor kan ikke jeg få like myyyyyyye?!?!?!

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Det står vel i forhold til hvor mye du tjener det, da.

Gjest jeg får ikke feriepenger
Skrevet

Vær glad du får feriepenger i det hele tatt du. Det er det ikke alle som får!

Gjest SNØFTE SMITH
Skrevet

Vær glad du får feriepenger i det hele tatt du. Det er det ikke alle som får!

Tenkte ikke over det på den måten. Beklager, men jeg var vel bare glad over at vi begge hadde fått pengene på konto!

Skrevet

Men er det BARE feriepenger? Eller er det vanlig lønn INKL feriepenger?

For hvis det er inkl lønn så er jo ikke hele beløpet feriepenger, men mange tror det :-p

Gjest ChiengMai
Skrevet

11700, men så fikk jeg kun feriepenger for de tre første månedene i fjor (gikk over på attføring i april).

Skrevet

Vet ikke om jeg har fått dem jeg, men jeg tror jeg får igjen i underkant av 30000 :)

Gjest Personifica
Skrevet

Jeg var så heldig at jeg fikk 998 765 i feriepenger. Men det var bare for 4 mnd siden jeg har byttet jobb.

Skrevet

Men er det BARE feriepenger? Eller er det vanlig lønn INKL feriepenger?

For hvis det er inkl lønn så er jo ikke hele beløpet feriepenger, men mange tror det :-p

Misforståelsene om feriepenger er uendelige. Det systemet henger igjen fra den tida da AP skulle passe på at vi ikke brukte opp pengene vi skulle bruke til ferien. Jeg husker til og med "feriemerker" som vi limte inn i en "feriebok".

Gjest LucySky
Skrevet

Det står vel i forhold til hvor mye du tjener det, da.

Null feriepenger her. Jeg er i et såkalt fritt yrke og har friheten til å være mye blakk og aldri få feriepenger, julegratiale eller fruktkurv.

Til gjengjeld gjør jeg stort sett som jeg vil.

Skrevet

Jeg fikk i overkant av 5000,- (er student) og mannen får sine i neste uke hvis det ikke blir streik. Vi er så heldige at feriepengene hans bare er en bonus for oss siden han har full lønnsutbetaling den måneden han har ferie også.

Gjest Mom33
Skrevet

Jeg var så heldig at jeg fikk 998 765 i feriepenger. Men det var bare for 4 mnd siden jeg har byttet jobb.

Hm, hvis du har fått 998 765 i feriepenger vil jeg tror du ikke har svidd av alt sammen enda - selv om det er 4 måneder siden du fikk dem...

Gjest Også noe å lyve om
Skrevet

998 765? Ja, særlig.

Gjest Personifica
Skrevet

Hm, hvis du har fått 998 765 i feriepenger vil jeg tror du ikke har svidd av alt sammen enda - selv om det er 4 måneder siden du fikk dem...

Jo, svidd av alt. Neida, dette var en spøk. Men ikke alle skjønte det.

Skrevet

Hmm fikk ikke helt det jeg trodde jeg skulle få.

Skulle hatt en utbetaling for noen helligdager også, men tror ikke de kom med denne gangen.

Får ikke sjekket lønnslippen før mandag da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...