Gå til innhold

FU: Moahaha:) Hvor mye fikk du i feriepenger?

Anbefalte innlegg

Gjest du er rar
Skrevet

Jo, svidd av alt. Neida, dette var en spøk. Men ikke alle skjønte det.

Merkelig humor må jeg si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misforståelsene om feriepenger er uendelige. Det systemet henger igjen fra den tida da AP skulle passe på at vi ikke brukte opp pengene vi skulle bruke til ferien. Jeg husker til og med "feriemerker" som vi limte inn i en "feriebok".

Det er ikke lenge siden jeg ba om å få forskudd på feriepenger -for å få betalt sydenturen vi skulle på (1990) - og måtte inne til personalsjefen som sa: "Du har diskutert dette med mannen din da? Du er klar over at du da får mindre til sommeren?"

Jeg holdt nesten på å fly i taket - trodde ikke det var muuuuulig!!!

Skrevet

Null feriepenger her. Jeg er i et såkalt fritt yrke og har friheten til å være mye blakk og aldri få feriepenger, julegratiale eller fruktkurv.

Til gjengjeld gjør jeg stort sett som jeg vil.

Det beste må vel være at ingen kan sjefe over deg? :)

Gjest brukt opp allerede
Skrevet

Jeg fikk 36000. Ganske gledelig i og med at jeg var sykemeldt i hele fjor. Trodde egentlig ikke at jeg skulle få noen feriepenger jeg.

Skrevet

Det er ikke lenge siden jeg ba om å få forskudd på feriepenger -for å få betalt sydenturen vi skulle på (1990) - og måtte inne til personalsjefen som sa: "Du har diskutert dette med mannen din da? Du er klar over at du da får mindre til sommeren?"

Jeg holdt nesten på å fly i taket - trodde ikke det var muuuuulig!!!

For en herlig faderlig type.

Skrevet

For en herlig faderlig type.

Jamen bra noen passer på disse uregjerlige kvinnfolka..

Mrs. Wallace
Skrevet

Null feriepenger her. Jeg er i et såkalt fritt yrke og har friheten til å være mye blakk og aldri få feriepenger, julegratiale eller fruktkurv.

Til gjengjeld gjør jeg stort sett som jeg vil.

Samme her. ;o)

Gjest Personifica
Skrevet

Merkelig humor må jeg si?

Bedre med merkelig humor enn ikke humor i det hele tatt vel?

Skrevet

Jamen bra noen passer på disse uregjerlige kvinnfolka..

Det verste er at jeg ble litt forbanna på mannen min samtidig -hehe

Gjest midia
Skrevet

Jeg fikk i overkant av 5000,- (er student) og mannen får sine i neste uke hvis det ikke blir streik. Vi er så heldige at feriepengene hans bare er en bonus for oss siden han har full lønnsutbetaling den måneden han har ferie også.

Så heldig er mannen min også!

Det blir vel sånn rundt 55000 på ham og en del mindre på meg.

Skrevet

Det verste er at jeg ble litt forbanna på mannen min samtidig -hehe

ja, hvorfor ikke? :-) "komme her og komme her" uten å ha gjort noe annet enn å "komme her"..skulle bare mangle!

Blir ofte irritert over sånne ting jeg, men skjønner at jeg bare må leve med det :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...