mariaflyfly Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hvordan kan jeg overføre alle sms'er fra mobilen min over på dataen? Trenger jeg en kabel, eller kan det gjøres via bluetooth, f.eks? Og trenger jeg noe spesielt program? Takknemlig dersom noen har peiling. 0 Siter
citoyen Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Det kommer helt an på hva slags telefon du har. Men som regel må du ha en kabel og et spesielt program. Kabel og program er spesifikke for mobilleverandør og ofte for modellserier. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Det kommer helt an på hva slags telefon du har. Men som regel må du ha en kabel og et spesielt program. Kabel og program er spesifikke for mobilleverandør og ofte for modellserier. Tusen takk for svar! *iler til mobilsjappa* 0 Siter
Gjest blue men ikke blå Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Gjør det via bluetooth selv. En kabel til SE kosta flesk, så det var mye rimeligere å kjøpe en BT dongle og koble på. Enkelt og greit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.