Gå til innhold

Hvordan overføre sms fra telefon til data?

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Hvordan kan jeg overføre alle sms'er fra mobilen min over på dataen? Trenger jeg en kabel, eller kan det gjøres via bluetooth, f.eks? Og trenger jeg noe spesielt program?

Takknemlig dersom noen har peiling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på hva slags telefon du har. Men som regel må du ha en kabel og et spesielt program. Kabel og program er spesifikke for mobilleverandør og ofte for modellserier.

mariaflyfly
Skrevet

Det kommer helt an på hva slags telefon du har. Men som regel må du ha en kabel og et spesielt program. Kabel og program er spesifikke for mobilleverandør og ofte for modellserier.

Tusen takk for svar! *iler til mobilsjappa*

Gjest blue men ikke blå
Skrevet

Gjør det via bluetooth selv.

En kabel til SE kosta flesk, så det var mye rimeligere å kjøpe en BT dongle og koble på.

Enkelt og greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...