Gå til innhold

Idiot!

Anbefalte innlegg

Gjest på landet
Skrevet

Gjør vel ingenting om man er litt barnlig en gang i blant vel?

Det gjør kanskje en forskjell at jeg ville ha kalt ham ett eller annet med glimt i øyet og en god porsjon humor? Ikke spydig eller i sinne, men med et smil og litt på ert?

Hovedinnlegger sier jo hun ikke klarer å heve seg over det.

Jeg forto det slik at dette var viktig for henne.

Og da de kjenner hverandre godt, bør dette tas opp i fuldt alvor.

Man håner ikke sin livsledsager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forto det slik at dette var viktig for henne.

Og da de kjenner hverandre godt, bør dette tas opp i fuldt alvor.

Man håner ikke sin livsledsager.

Sukk..vanskelig å gjøre seg forstått i et skriftlig forum.

Jeg mente da ikke at hun skulle _håne_ ham. Tenkte det kanskje var flere veier til Rom enn bare den gravalvorlige :-)

Men for all del. Kanskje fungerer ikke noe annet enn at man tar det opp igjen og igjen i fullt alvor. Trådstarter finner nok utav det.

Gjest på landet
Skrevet

Sukk..vanskelig å gjøre seg forstått i et skriftlig forum.

Jeg mente da ikke at hun skulle _håne_ ham. Tenkte det kanskje var flere veier til Rom enn bare den gravalvorlige :-)

Men for all del. Kanskje fungerer ikke noe annet enn at man tar det opp igjen og igjen i fullt alvor. Trådstarter finner nok utav det.

"Jeg mente da ikke at hun skulle _håne_ ham"

Skrev jeg det?:)

Jeg tror vi gir oss der:)

Skrevet

"Jeg mente da ikke at hun skulle _håne_ ham"

Skrev jeg det?:)

Jeg tror vi gir oss der:)

:-) Jeg har lest setningen din en gang til nå.

Ser at jeg har misforstått.

Ha en fin dag!

Gjest på landet
Skrevet

:-) Jeg har lest setningen din en gang til nå.

Ser at jeg har misforstått.

Ha en fin dag!

:-)

Skrevet

Noen ganger hagler det slike ord her i huset selv om det egentlig ikke er vondt ment, annet enn som et utbrudd i kampens hete. Vi har kalt hverandre idiot flere ganger...og adskillig verre ting enn det gitt...

er du fra nord da? :-)

Skrevet

jeg er gift med en nordlending....og du skulle bare hørt hva jeg blir kalt av og til. Tør ikke gjengi det en gang jeg :-)

Skrevet

jeg er gift med en nordlending....og du skulle bare hørt hva jeg blir kalt av og til. Tør ikke gjengi det en gang jeg :-)

Hånfett?

Skrevet

Hånfett?

Eh..alle mulige varianter av navn på kjønnsorganer (også innen dyreriket), tilbakestående tullinger (også politikere...selvsagt..) og noen ganger spør han meg om jeg "jobber i veivesenet" eller for "stat og kommune" (han har jobbet i kommunen selv).

Skrevet

Eh..alle mulige varianter av navn på kjønnsorganer (også innen dyreriket), tilbakestående tullinger (også politikere...selvsagt..) og noen ganger spør han meg om jeg "jobber i veivesenet" eller for "stat og kommune" (han har jobbet i kommunen selv).

*LOL* - jeg er vokst opp sånn jeg - det har aldri vært ondt i noe av det.

Så når min søster og jeg sier til våre utkårede fra sør "TOSK" -så må de bare tåle det - for i Trøndelag betyr det; "det mener du ikke?"

Skrevet

*LOL* - jeg er vokst opp sånn jeg - det har aldri vært ondt i noe av det.

Så når min søster og jeg sier til våre utkårede fra sør "TOSK" -så må de bare tåle det - for i Trøndelag betyr det; "det mener du ikke?"

akkurat, derfor bare ler jeg av det :-) Men for trådstarter er det kanskje mye mer alvorlig. Kanskje hun til og med er sammen med en søring? Da skjønner jeg bedre at "idiot" blir en kraftsalve!

Skrevet

Ja, vi er begge to hardbarka nordlenninger. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...