Gå til innhold

Gullkorn fra barnemunn!

Anbefalte innlegg

Gjest Thekla84
Skrevet

I går var jeg på besøk i barnehagen hvor jeg jobber. Siden jeg er i permisjon, tok jeg med meg babyen for å vise ham stolt frem. Ei 5 år gammel jente kom bort til meg og kikka på magen min for så å kikke oppi vogna. Hun lurte på om jeg måtte ligge på sykehus når jeg fikk ut babyen min. Og jeg forklarte at jeg måtte ligge der to netter. Etterpå kikka hun forundra på meg igjen og utbrøt: "Kan jeg få se hullet han kom ut fra?" Jeg fniste og lo og fikk ikke frem et ord, men forklarte til slutt at det ville bli litt vanskelig.

Har dere noen koslige gullkorn? Skulle gjerne likt å høre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Theodor på 7 forteller farmoren sin at de hadde vært ute å gått tur med skoleklassen. Da hadde de funnet humpetroll, sa han, og han var veldig kry over at han var den eneste i klassen som visste at de skulle bli til frosker.

Farmor sier at det heter ikke humpetroll, men rumpetroll. Nei, sier Theodor, vi får ikke lov av læreren å snakke sånn rumpe-snakk.

Farmor fikk seg en god latter da.

Theodor har tydeligvis en lærer som er lei av rumpe og bæsjehumor.

Skrevet

Theodor på 7 forteller farmoren sin at de hadde vært ute å gått tur med skoleklassen. Da hadde de funnet humpetroll, sa han, og han var veldig kry over at han var den eneste i klassen som visste at de skulle bli til frosker.

Farmor sier at det heter ikke humpetroll, men rumpetroll. Nei, sier Theodor, vi får ikke lov av læreren å snakke sånn rumpe-snakk.

Farmor fikk seg en god latter da.

Theodor har tydeligvis en lærer som er lei av rumpe og bæsjehumor.

Theodor er en intelligent gutt da, som visste å gjøre om navnet til noe "lovlig" og samtidig bli forstått :)

Ilovenewyork
Skrevet

Min niese var vel ca 4 år når dette skjedde. De bodde i Usa for noen år siden og utenfor huset hadde de et stort basseng. En dag min søster tok niesen min for å bade og hun selv var på land fikk hun plutselig se bare hånda til datteren sin som ikke klarte å komme seg opp. Hun hev seg i vannet med klærene på og når de var kommet på land så sier den lille jenta "men mamma,hvorfor bader du med klærene på?"... He-he,så ble det litt komisk mitt i alvoret..:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...