Gjest Princess Peach Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Skjønner at folk synes det er bra at han er dau, men MÅ de ha det likbildet av al-Zarqawi på forsiden av nettavisene hele tiden? Det er heslig. Takk for oppmerksomheten. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Syntes generelt sett at nett avisene publiserer blodige bilder litt for mye. Hadde ikke behov for å se bilder av de barna som ble drept i den amerikanske massakren i Hadith, ligge strødd på et lastebil plan. Makabert 0 Siter
Gjest å giiiiiiid Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Når noe så tragisk skjer, er ikke akkurat "heslig" ordet som dukker opp hos meg, men. Kjempetragisk, er heller ordet. 0 Siter
Gjest Varg i Veum Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Når noe så tragisk skjer, er ikke akkurat "heslig" ordet som dukker opp hos meg, men. Kjempetragisk, er heller ordet. hva er det som er kjempetragisk med at en terrorist blir drept?? eller skulle innlegget under Hatsumomos? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Syntes generelt sett at nett avisene publiserer blodige bilder litt for mye. Hadde ikke behov for å se bilder av de barna som ble drept i den amerikanske massakren i Hadith, ligge strødd på et lastebil plan. Makabert Det var nesten "greit nok" at de hadde det bildet den dagen han ble drept, men de smeller det opp hver gang det er en kommentar om saken. Det er kvalmt, jeg vil ikke se på lik når jeg leser avisa. 0 Siter
Gjest å giiiiid Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 hva er det som er kjempetragisk med at en terrorist blir drept?? eller skulle innlegget under Hatsumomos? Oi, beklager så mye, Princess Peach, jeg trodde du mente bildene av døde unger. Gikk litt fort da jeg leste, gitt. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Oi, beklager så mye, Princess Peach, jeg trodde du mente bildene av døde unger. Gikk litt fort da jeg leste, gitt. Les litt bedre neste gang, da. Fortsatt god lørdag! 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Når noe så tragisk skjer, er ikke akkurat "heslig" ordet som dukker opp hos meg, men. Kjempetragisk, er heller ordet. er du gal? 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Oi, beklager så mye, Princess Peach, jeg trodde du mente bildene av døde unger. Gikk litt fort da jeg leste, gitt. ok 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.