Gå til innhold

Musikk: Hvilket tiår likte du best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest ChiengMai
Skrevet

60- og 70-tallet!

80 tallet, uten fnugg av tvil.

Skrevet

80-tallet, og det er pga at det var da jeg var tenåring.

Jeg tror at folk flest liker den musikken de forbinder med tenårene.

Jeg liker selvsagt mye annen musikk også, men det er noe spesiellt med 80-tallet synes jeg.

Skrevet

80-tallet, og det er pga at det var da jeg var tenåring.

Jeg tror at folk flest liker den musikken de forbinder med tenårene.

Jeg liker selvsagt mye annen musikk også, men det er noe spesiellt med 80-tallet synes jeg.

Stemmer! Jeg er fortsatt mest glad i musikk fra 60-tallet, eller lignende musikk fra nyere dato.

Skrevet

Hvis en ser bort fra de verste listepop-plagene, så tror jeg faktisk at jeg svarer dette tiåret her, jeg. De fleste artistene jeg hører på for tida er aktive i platemarkedet nå; platene er utgitt sent på 90-tall eller i løpet av de siste seks åra.

60-tallet har jo den klassiske popen som "aldri slår feil", det er mye bra rock/symfonirock og disco fra 70-tallet, jeg har artige minner fra pop/synthpopen på 80-tallet - men, som sagt, de platene jeg kjøper og lytter mest på _nå_ er utgitt ganske så nylig.

Skrevet

Jeg liker dette tiårets musikk best, mer bortsett fra 90åra så syns jeg det er mye bra musikk som er laget de siste 40 åra.

Skrevet

80-tallet. Det er nok fordi det var da jeg vokste opp, og har mine første og sterkeste minner fra - akkompagnert av tiårets musikk. Slik tror jeg det er for de fleste.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har et stort hjerte for indierock fra tidlig nittitall.

Skrevet

På tross av (ny)punk, puddelrock og dårlig synth-pop; så blir det nok likevel 80-tallet for min del.

Men 70-tallet deler mer eller mindre den 1. plassen for min del.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...