Gå til innhold

Enkelte burde ikke hatt førerkort

Anbefalte innlegg

ikke fast nick
Skrevet

Jeg hadde det litegrann travelt forleden dag, og kom til et lyskryss der det heldigvis ble grønt. Jeg hadde en bil foran meg, og vedkommende presterte å stoppe på grønt! Hun stoppet, ventet på rødt, og kjørte så når det ble grønt igjen. Makan...!

Det er så man kan lure på om enkelte har fått førerkort på postordre... :/

Videoannonse
Annonse
Gjest drømmenick
Skrevet

Jeg opplever at vikeplikten ikke blir holdt i et kryss i nærheten.

Skrevet

He he, det gjorde jeg også en gang. Noen ganger er ikke hjernen helt koblet inn.

Men når det er sagt, så har jeg bare gjort det en eneste gang i løpet av de 17 årene jeg har hatt førerkort. Har ellers kjørt fint, og ikke forårsaket noen uhell.

Alle kan være litt svimete noen ganger.

Skrevet

Jeg opplever at vikeplikten ikke blir holdt i et kryss i nærheten.

Der bor vi - -INGEN vet at de skal vike for høyre der ,

Skrevet

Kan begynne å lure. Ikke så lenge siden så ble en mann drept her fordi ei eldre dame tok feil av gassen og bremsen og kjørte ned mannen.

Hvis man er så dårlig til å kjøre, så burde man aldri i verden fått/hatt førerkort.

Så har vi de helvetes 60-kjørerne. Hvorfor i svarte helvete skal det kjøres i 60 i 80 sonen på de mest ideelle føreforhold som finnes? De kjører jo like fort om det er is på vegen. Tror du at disse tullingene kjører til side av og til?.....ikke f...

mumitrollet
Skrevet

Ikke vet jeg hvordan krysset så ut, men enkelte kryss kan være forvirrende - "hvilken vei skal jeg ta for å komme med til B?" Eller de som har piler og lys om hverandre og at gående og kjørende av og til får grønt lys samtidig. Sånn er det i krysset nedenfor oss. Av og til blir selv erfarne sjåfører forvirret, og andre ganger er man rett og slett ikke oppmerksom nok. Det kan skje hvem helst.

Skrevet

Jeg burde kanskje ikke hatt førerkort.. jeg forsøker å kjøre av gårde med håndbrekket på, rygger med livet som innsats, og skjønner ikke at noe er galt før gubben, som kjører bak meg, plukker opp bildeler som jeg etterlater meg i veien og gjør meg oppmerksom på at noe _kanskje_ er galt..(ja, det var eksospotta, og fordi jeg kjørte over fartsdumper osv, så løsnet alt og falt av, jeg måtte betale over 6000 kroner i stedet for 2700 for reparasjonen)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...