Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg akkurat peela leggene mine.

Hvordan behandler du dine? Barberer du med høvel? Barberer du med maskin? Vokser du (hjemme/på hudsalong)? Bruker du hårfjerningskrem? Peeler du også? Eller gjør du ingenting? (Hvilken metode har jeg glemt nå?)

Jeg "høvler" også av og til, forresten.

Men nå må jeg ut i sola!

Videoannonse
Annonse
hare1365380455
Skrevet

Hva er peele egentlig? Skrubbe og "pusse"? :)

Jeg barberer med høvel.

Skrevet

Barberer med høvel.

Syntes sånn peeling virker så dårlig jeg. Men nå er det flere år siden jeg peelet sist gang da, så kan være produktene er blitt bedre.

Skrevet

Jeg bruker høvel hver gang. Og fuktigshetskrem daglig.

Gjest Mom33
Skrevet

Siden jeg er tilhenger av smerte (du har hørt uttrykket "Man må lide for skjønnheten"?), så bruker jeg slike voks-striper - hjemme.

Lar det gro godt og lenge om vinteren, og tar en smerteaften helt for meg selv når det nærmer seg kortbuksesesongen.

I år har jeg hatt forbausende glatte legger under lange bukser leeeenge...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Barberer leggene og skrubber dem av og til i dusjen, bruker sånn skrubbevott.

Den nye Venus Vibrance er utrolig god! Leggene blir silkemyke og det tar lenger tid før hårene vokser ut, iallfall på meg. :) Så vibrerer den så artig... ;)

Skrevet

Barberer med høvel.

Syntes sånn peeling virker så dårlig jeg. Men nå er det flere år siden jeg peelet sist gang da, så kan være produktene er blitt bedre.

Men peeling er vel ikke for å fjerne hår heller?

Skrevet

Barberer med høvel.

Peeling..kanskje du tenker på sånn hårnappemaskin, epilator?

Skrevet

Jeg napper. Har ca tre hår pr legg, så det går kjapt og greit.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Høvel: Venus Vibrance.

Jeg la vibrance'n min på benken på badet mens jeg byttet fot, da prøvde den så godt den kunne å stikke av! Var på god vei mot kanten før jeg fikk tak i den! *LOL*

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg la vibrance'n min på benken på badet mens jeg byttet fot, da prøvde den så godt den kunne å stikke av! Var på god vei mot kanten før jeg fikk tak i den! *LOL*

Hehe, min har rømt over kanten på vasken. ;o)

Men den er fantastisk god, har aldri hatt så glatte og fine legger før.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, min har rømt over kanten på vasken. ;o)

Men den er fantastisk god, har aldri hatt så glatte og fine legger før.

Nei, jeg trodde det bare var et salgstriks med den vibreringen, men jammen gir den fine glatte legger! :)

Skrevet

Jeg bruker høvel. Og selvsagt bodylotion.

Ettersom jeg er noe av det mest ariske nord i hele Skandinavia, bytter jeg til Natusan selvbruningslotion om sommeren.

Skrevet

Jeg bruker høvel. Ser ut i svarene nedover som om jeg må prøve denne "vibrance" høvelen ja!

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...