Gå til innhold

FU: Hva er planene dine for i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på jobb om 20 minutt. Og jobbe til 22.30.

Blæh og det er NYDELIG sol ute.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mom33
Skrevet

Her skal det feires litt forsiktig bursdag, og når ungene er i seng blir det helt sikkert en iskald pils på terrassen.

ENDELIG FIKK VI VARME!!!!

Gjest dilly
Skrevet

Hjemmeeksamen :-(

Om en uke har jeg ferie. Gleder meg!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Slappe av, sole meg, se på tv, DOLe. :)

Skrevet

Jeg har stått på stand siden kl 10 i dag, og skal unne meg et par kyllingpølser med stappe og en alkoholfri øl.

Mary Poppins
Skrevet

Har ligget ute i hele dag og lest. Ikveld skal jeg ta det med ro, får en venninne på besøk. Er jeg opplagt i natt så skal jeg lese litt mer.

Om seks dager har jeg ferie!!!! Åååå som jeg gleder meg!!!

Skrevet

Nå skal jeg på kjøkkenet og gjøre klart til grilling. Med fotballgale gutter i huset blir det noen kompromisser og tilpasninger, så når englandskampen blir ferdig (heldigvis har vi en TV i kjelleren der fansen sitter og ser nå), skal vi ut i hagen og meske oss med grillmat.

Iskald øl står i kjøleskapet og venter - det er bankers tilbehør i en sådanne stund.

Etterpå har jeg planer om å få mannen til å rydde inn alt sammen, og så skal jeg bare sitte igjen der og nyte solnedgangen!

Skrevet

I kveld er det planløst. Tenker vi griller - om gassgrillen virker etter sommeren - vi har gjort den ren - først nå....*host*

Skrevet

Jeg har stått på stand siden kl 10 i dag, og skal unne meg et par kyllingpølser med stappe og en alkoholfri øl.

Valgkamp?

Jeg har også kjøpt kyllingpølser og øl - har aldri smakt sånne pølser før - grill.

ellers tar jeg svinefilet og lagger grillspidd av, tenker jeg.

Mary Poppins
Skrevet

Valgkamp?

Jeg har også kjøpt kyllingpølser og øl - har aldri smakt sånne pølser før - grill.

Kyllingpølser er kjempe godt, jeg har helt byttet ut vanlig pølser med kyllingpølser, i tillegg er det mye magrere :)

Skrevet

Kyllingpølser er kjempe godt, jeg har helt byttet ut vanlig pølser med kyllingpølser, i tillegg er det mye magrere :)

Høres bra ut :)

Skrevet

Valgkamp?

De er litt mer røkte.

Gilde har også en ny wiener med mer kjøtt, den er også mer røkt. Jeg liker det. Det med alkoholfritt er bare kødd :-) Men nå er det 8? dager siden forrige dråpe alkohol.

Skrevet

De er litt mer røkte.

Gilde har også en ny wiener med mer kjøtt, den er også mer røkt. Jeg liker det. Det med alkoholfritt er bare kødd :-) Men nå er det 8? dager siden forrige dråpe alkohol.

VI har nå ekte øl da - sånne bokser med Tuborg - vi har sjelden sånt - vi drikker enten vin (jeg) eller brus.

Skrevet

VI har nå ekte øl da - sånne bokser med Tuborg - vi har sjelden sånt - vi drikker enten vin (jeg) eller brus.

Tuborg? Det har jeg også. Verden er liten gitt.

Skrevet

Tuborg? Det har jeg også. Verden er liten gitt.

Kanskje du er gubben min? :)

Skrevet

Kanskje du er gubben min? :)

Er han frekk, egoistisk, urimelig og lat?

Skrevet

Er han frekk, egoistisk, urimelig og lat?

Er han frekk, nei - bare engasjert

egoistisk, nei - vi kommer alltid først.

urimelig - nei

lat? nei - han er helt propell.

Og akkurat nå satt han i bilen - så da KAN dere jo ikke være den samme -hehe

Skrevet

Er han frekk, nei - bare engasjert

egoistisk, nei - vi kommer alltid først.

urimelig - nei

lat? nei - han er helt propell.

Og akkurat nå satt han i bilen - så da KAN dere jo ikke være den samme -hehe

Det var godt å høre. Ikke jeg heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...