Hatsumomo Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jeg skal på jobb om 20 minutt. Og jobbe til 22.30. Blæh og det er NYDELIG sol ute. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Her skal det feires litt forsiktig bursdag, og når ungene er i seng blir det helt sikkert en iskald pils på terrassen. ENDELIG FIKK VI VARME!!!! 0 Siter
Gjest dilly Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hjemmeeksamen :-( Om en uke har jeg ferie. Gleder meg! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Slappe av, sole meg, se på tv, DOLe. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jeg har stått på stand siden kl 10 i dag, og skal unne meg et par kyllingpølser med stappe og en alkoholfri øl. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Har ligget ute i hele dag og lest. Ikveld skal jeg ta det med ro, får en venninne på besøk. Er jeg opplagt i natt så skal jeg lese litt mer. Om seks dager har jeg ferie!!!! Åååå som jeg gleder meg!!! 0 Siter
Gyda Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Nå skal jeg på kjøkkenet og gjøre klart til grilling. Med fotballgale gutter i huset blir det noen kompromisser og tilpasninger, så når englandskampen blir ferdig (heldigvis har vi en TV i kjelleren der fansen sitter og ser nå), skal vi ut i hagen og meske oss med grillmat. Iskald øl står i kjøleskapet og venter - det er bankers tilbehør i en sådanne stund. Etterpå har jeg planer om å få mannen til å rydde inn alt sammen, og så skal jeg bare sitte igjen der og nyte solnedgangen! 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 I kveld er det planløst. Tenker vi griller - om gassgrillen virker etter sommeren - vi har gjort den ren - først nå....*host* 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jeg har stått på stand siden kl 10 i dag, og skal unne meg et par kyllingpølser med stappe og en alkoholfri øl. Valgkamp? Jeg har også kjøpt kyllingpølser og øl - har aldri smakt sånne pølser før - grill. ellers tar jeg svinefilet og lagger grillspidd av, tenker jeg. 0 Siter
maire Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Her blir det fotball og iskald hvitvin. Jummi 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Valgkamp? Jeg har også kjøpt kyllingpølser og øl - har aldri smakt sånne pølser før - grill. ellers tar jeg svinefilet og lagger grillspidd av, tenker jeg. Kyllingpølser er kjempe godt, jeg har helt byttet ut vanlig pølser med kyllingpølser, i tillegg er det mye magrere 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Kyllingpølser er kjempe godt, jeg har helt byttet ut vanlig pølser med kyllingpølser, i tillegg er det mye magrere Høres bra ut 0 Siter
keinstein Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Valgkamp? Jeg har også kjøpt kyllingpølser og øl - har aldri smakt sånne pølser før - grill. ellers tar jeg svinefilet og lagger grillspidd av, tenker jeg. De er litt mer røkte. Gilde har også en ny wiener med mer kjøtt, den er også mer røkt. Jeg liker det. Det med alkoholfritt er bare kødd :-) Men nå er det 8? dager siden forrige dråpe alkohol. 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 De er litt mer røkte. Gilde har også en ny wiener med mer kjøtt, den er også mer røkt. Jeg liker det. Det med alkoholfritt er bare kødd :-) Men nå er det 8? dager siden forrige dråpe alkohol. VI har nå ekte øl da - sånne bokser med Tuborg - vi har sjelden sånt - vi drikker enten vin (jeg) eller brus. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 VI har nå ekte øl da - sånne bokser med Tuborg - vi har sjelden sånt - vi drikker enten vin (jeg) eller brus. Tuborg? Det har jeg også. Verden er liten gitt. 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Tuborg? Det har jeg også. Verden er liten gitt. Kanskje du er gubben min? 0 Siter
keinstein Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Kanskje du er gubben min? Er han frekk, egoistisk, urimelig og lat? 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Er han frekk, egoistisk, urimelig og lat? Er han frekk, nei - bare engasjert egoistisk, nei - vi kommer alltid først. urimelig - nei lat? nei - han er helt propell. Og akkurat nå satt han i bilen - så da KAN dere jo ikke være den samme -hehe 0 Siter
keinstein Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Er han frekk, nei - bare engasjert egoistisk, nei - vi kommer alltid først. urimelig - nei lat? nei - han er helt propell. Og akkurat nå satt han i bilen - så da KAN dere jo ikke være den samme -hehe Det var godt å høre. Ikke jeg heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.