Gå til innhold

FU: Hva er planene dine for i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er han frekk, nei - bare engasjert

egoistisk, nei - vi kommer alltid først.

urimelig - nei

lat? nei - han er helt propell.

Og akkurat nå satt han i bilen - så da KAN dere jo ikke være den samme -hehe

Jeg er solbrent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er solbrent.

Det er ikke han - han har shoppet seg kompressor (???!!!) - hva skal mannfolk med sånt? - så han glemte grillen -jeg griller i panna jeg...hehe

Skrevet

Det er ikke han - han har shoppet seg kompressor (???!!!) - hva skal mannfolk med sånt? - så han glemte grillen -jeg griller i panna jeg...hehe

Kompressor?

Driver han bilverksted?

Skrevet

Kompressor?

Driver han bilverksted?

Nei - ikke sist jeg sjekka -hehe, han liker sånne ting.

Gjest Aimabel
Skrevet

Har vært ute og grillet. Hunden har fått svømme og er kjempefornøyd. Samboern har fått to fisk, men er litt snurt for at det ikke ble ørret. Nå sitter jeg her, mens han ser fotball og sløyer fisken. Hunden gleder seg! :-)

Skrevet

Nei - ikke sist jeg sjekka -hehe, han liker sånne ting.

Luftverktøy er faktisk det beste som fins. Men det koster så mye for de bra greien at det ikke er praktisk - økonomisk utenfor produksjonslinjer. En liten luftdrill/skrutrekker i god kvalitet koster 4-5000 kr. De billige er bare sorgen.

Skrevet

Var i parken med venner tidligere. Gikk og handlet mens sambo så Englands-kampen. Nå er jeg sliten, så jeg vet ikke helt hva jeg gidder. Vi ser kanskje en film, om Squishy sovner greit nå snart.

Skrevet

Jeg er helt pumpa fordi jeg har hjulpet naboene med å plukke stein halve dagen. De lager plen. Det blir film i dag, for det passer bra når man er pumpa. Skal se Betty Blue 37,2 om morgenen. Den har jeg ikke sett siden en gang på åttitallet. Spent på om jeg fortsatt liker den:-)

Skrevet

Jeg har stått på stand siden kl 10 i dag, og skal unne meg et par kyllingpølser med stappe og en alkoholfri øl.

Hvor på stand?

Skrevet

Kyllingpølser er kjempe godt, jeg har helt byttet ut vanlig pølser med kyllingpølser, i tillegg er det mye magrere :)

yes, liker også kyllingpølser bedre.

Skrevet

Sorry. Classified.

Men bor du i Bergen? isåfall kan tenkes jeg vet hva slags stand du står på.

Skrevet

Men bor du i Bergen? isåfall kan tenkes jeg vet hva slags stand du står på.

Dildoer kunne jeg tenke meg.

Med privat prøverom.

Skrevet

Dildoer kunne jeg tenke meg.

Med privat prøverom.

Høres bra ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...