Gå til innhold

Deprimerende filmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen forslag til filmer med deprimerende slutter?

Jeg liker nemlig slike filmer veldig godt, liker å gråte en skvett.

Slik som slutten på King Kong, slutten på Bridges over Madison County, Mystic River osv. Kommer ikke på flere, men vet det er.

Pøs på om dere har :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

9

• Prozak

8

• Mary Poppins

5

• bugge -jenta

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Varg i Veum
Skrevet

Requiem for a dream. Mer deprimerende er det vanskelig å få det :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

La vita e bella. Å, som jeg gråt på slutten der!

hare1365380455
Skrevet

Lilja 4 ever. (Jeg tror det var tittelen.)

Skrevet

Stepmom

Skrevet

Vel møtt vedmod (Bonjour Tristesse) er en av de tristeste bøkene jeg har lest, men filmen er gammel.

Skrevet

"Ghost" den griner jeg meg ihjel av!

"Kramer mot Kramer

"Så som i himmelen" (beste film jeg vet)

"The Champ"

og tårepersen; "Tid for ømhet"

Skrevet

Stepmom

Ja dæsken - - den gikk på tv her om dagen -holdt på å daue og ringe barnas stemor jeg.

Skrevet

La vita e bella. Å, som jeg gråt på slutten der!

Åh..hele den filmen er jo bare så utrolig vemodig og vakker. Helt umulig ikke å gråte, men innimellom må man bare smile også. En av mine favorittfilmer!

Gjest Lille meg84
Skrevet

Ja dæsken - - den gikk på tv her om dagen -holdt på å daue og ringe barnas stemor jeg.

Filmer som jeg gråter av:

- Mitt liv som et hus

- Pay it forward

Og den norske filmen 37 1/5

Gjest Princess Peach
Skrevet

Åh..hele den filmen er jo bare så utrolig vemodig og vakker. Helt umulig ikke å gråte, men innimellom må man bare smile også. En av mine favorittfilmer!

Ja, det blir både smil og gråt, men mest tårer. :)

Skrevet

Har ikke sett noen av de du nevner så vet ikke om denne kan sammenlignes, men en film jeg gråter av er The green mile. Den er så forferdelig, jeg har sett den et par ganger men tror ikke jeg orker å se den mer nå, selv om den er fantastisk bra. Fordi jeg gråter så det verker i kroppen.

hare1365380455
Skrevet

Har ikke sett noen av de du nevner så vet ikke om denne kan sammenlignes, men en film jeg gråter av er The green mile. Den er så forferdelig, jeg har sett den et par ganger men tror ikke jeg orker å se den mer nå, selv om den er fantastisk bra. Fordi jeg gråter så det verker i kroppen.

Jeg har sett den for lenge siden, men har ikke den en fin slutt?

Gjest Calóni
Skrevet

Favorittfilmen min! Deprimerende...tja, joda. Men samtidig fantastisk spennende og en solid vekker. Jeg har nok sett den 15 ganger :) Den burde absolutt vært obligatorisk på videregående skoler. Men da det var snakk om det en gang, så ble det avvist fordi den var "for sterk". Men det er jo litt av poenget med noe sånt, mener nå jeg.

Skrevet

Jeg har sett den for lenge siden, men har ikke den en fin slutt?

se den igjen, du...

Gjest Calóni
Skrevet

"Ghost" den griner jeg meg ihjel av!

"Kramer mot Kramer

"Så som i himmelen" (beste film jeg vet)

"The Champ"

og tårepersen; "Tid for ømhet"

"Så som i himmelen", hva handler den om? Tittelen virket så kjent..

Skrevet

"Så som i himmelen", hva handler den om? Tittelen virket så kjent..

Om en dirigent i Italia som slutter og reiser hjem til sin barndoms lille landsby i Sverige -med mange rare folk - han bor i stedets skole....

Gjest Calóni
Skrevet

Om en dirigent i Italia som slutter og reiser hjem til sin barndoms lille landsby i Sverige -med mange rare folk - han bor i stedets skole....

Hm. Defintivit ikke det samme som jeg tenkte på!

Skrevet

American history x

Den har jo ikke "hapy ending", men er den noen grinefilm da? Knallbra film, åkke som.

"............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...