Gå til innhold

Hva syns du om denne dukken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Dukkeliten
Skrevet

Nei.

Men, hvorfor "nei"? Hva er det som er så skrekkelig?

hare1365380455
Skrevet

Men, hvorfor "nei"? Hva er det som er så skrekkelig?

Litt ekkelt med en så livaktig dukke. Det blir helt feil!

Skrevet

Den er knallfin -vi så på den i går kveld. Sånt er jo samlerobjekter :)

Gjest LOTUS78
Skrevet

Fin, utrolig virkelighetsnær dukke. Det var det ene bildet uten smokk at jeg kunne se at det var en dukke.

Gjest Aviaana
Skrevet

Nei, jeg ville ikke hatt en slik dukke. for livaktig. ekkelt, men hver sin smak.

Gjest Dukkeliten
Skrevet

Den er knallfin -vi så på den i går kveld. Sånt er jo samlerobjekter :)

Er enig med deg, syns den er knallfin, men venninner av meg syns den er ekkel og tenker på døde babyer som ikke puster og at det må være syke mennesker som vil ha en sånn dukke. Jeg skjønner ikke helt hvordan de kan tenke sånn, for jeg ser også bare et utrolig håndverk og et samlerobjekt.

Skrevet

Er enig med deg, syns den er knallfin, men venninner av meg syns den er ekkel og tenker på døde babyer som ikke puster og at det må være syke mennesker som vil ha en sånn dukke. Jeg skjønner ikke helt hvordan de kan tenke sånn, for jeg ser også bare et utrolig håndverk og et samlerobjekt.

Det er mange flotte dukker på finn.no der :)

Skrevet

Jeg ser jo at den er fin og at den er dyktig laget. Likevel syns jeg den er ekkel, den minner meg om den forferdelig tøffe tiden jeg hadde med mitt eget barn.

Syns heller ikke sånne aldeles nyfødte er sååååå fine *dukker*....

Skrevet

Å hjelp! Den hadde nok skremt vettet av meg flere ganger daglig hvis den bodde her hos meg.

Skrevet

Den syns jeg var grum,ja!

Men så liker jeg best dukker som ser ut som....ja, dukker.

Skrevet

Hhva i huttiheiti skal man med en sånn?! Grotesk synes jeg.

Gjest midia
Skrevet

Uff den ser jo ut som en helt vanlig baby jo!

Veldig søt da men ikke noe jeg ville hatt i hus.

Skrevet

Veldig naturtro.

Men litt sånn ekkel egentlig.

Gjest Dukkeliten
Skrevet

Veldig naturtro.

Men litt sånn ekkel egentlig.

...Men, hva er det som gjør at du syns den er ekkel? Jeg forstår nemlig ikke det i det hele tatt? Forklar meg, vær så snill..

Skrevet

Jeg hater de fleste dukker, men vannligvis fordi de ser skrekkfilmskumle ut. Det der var bare groteskt og trist. Minner meg om en dokumentar jeg så der en apemamma satt og holdt den døde apebabyen sin i armene 24 timer i døgnet, og nektet å slippe den, spise, eller noe som helst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...