Gå til innhold

Hva syns du om denne dukken?

Anbefalte innlegg

Gjest Dukkeliten
Skrevet

Jeg hater de fleste dukker, men vannligvis fordi de ser skrekkfilmskumle ut. Det der var bare groteskt og trist. Minner meg om en dokumentar jeg så der en apemamma satt og holdt den døde apebabyen sin i armene 24 timer i døgnet, og nektet å slippe den, spise, eller noe som helst.

Uffda, jeg skjønner at dukken kan forbindes med mange negative ting som jeg overhodet ikke hadde tenkt på på forhånd :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på hva en skal med en slik dukke?

Og fødselsbevis osv?? Litt corny.

Ser ikke ut som leketøy for barn syns jeg.

Gjest Dukkeliten
Skrevet

Jeg lurer på hva en skal med en slik dukke?

Og fødselsbevis osv?? Litt corny.

Ser ikke ut som leketøy for barn syns jeg.

Kanskje ikke til å leke med, men som samleobjekt?

Skrevet

Kanskje ikke til å leke med, men som samleobjekt?

Skal den stå i et glassmonter eller på en hylle? Eller kanskje på et norgesglass? :)

Skrevet

Skal den stå i et glassmonter eller på en hylle? Eller kanskje på et norgesglass? :)

grøss

bugge -jenta
Skrevet

Dukker er skumle, og dukkeverksted hadde jeg ikke turt å gå inn på en gang. Det er så fryktelig med den typen dukker. Pompel og pilt- syndromet.

Skrevet

...Men, hva er det som gjør at du syns den er ekkel? Jeg forstår nemlig ikke det i det hele tatt? Forklar meg, vær så snill..

Det var det da.

Dukker skal se ut som dukker.

Når dukken ser ut som en liten baby så friker den meg ut.

Ser unaturlig ut, som om det er noe annet enn det den virkelig er.

Det gjør meg litt ille til mote når ting ser ut til å være noe annet enn det de virkelig er.

Kan ikke forklare det noe bedre.

Skrevet

Utrolig bra laget - så bra at det var skikkelig vemmelig. Hva i all verden skal en ha en falsk baby for?

Den ser da vitterlig ut som en død baby - og HVEM vil ha det i hus?

Skrevet

Grøss...!! Hva i all verden skal man med noe sånt...??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...