flisa Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jeg er så "heldig" at jeg aldri husker et ansikt, så jeg ville ikke huska det om fyren jeg sjekka opp om kvelden hadde vært samme som hadde tatt endoskopi på meg tidligere på dagen Du har med andre ord ikke kjæreste? *LOL* -for når han kommer hjem til middag etter jobben så lurer du på hvilken frekk faan som går rett inn til deg? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jeg kommer til å føle at jeg svikter banken "min" jeg -jeg er så dum. Det bryr jeg meg ikke om i det hele tatt. Skiftet lønnskontobank da jeg tok opp huslå i 2003, nå tar jeg opp mer huslån (refinansierer via en annen bank) og bytter glatt bank igjen og sier opp forholdet med den "gamle" banken min. Null problem. Ikke var jeg særlig fornøyd med den banken heller så. 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Det bryr jeg meg ikke om i det hele tatt. Skiftet lønnskontobank da jeg tok opp huslå i 2003, nå tar jeg opp mer huslån (refinansierer via en annen bank) og bytter glatt bank igjen og sier opp forholdet med den "gamle" banken min. Null problem. Ikke var jeg særlig fornøyd med den banken heller så. Jeg for følsom jeg - patetiske kjerringskremsel. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Du har med andre ord ikke kjæreste? *LOL* -for når han kommer hjem til middag etter jobben så lurer du på hvilken frekk faan som går rett inn til deg? Det bedrer seg stort sett når jeg har fått sett dem en del ganger, da 0 Siter
Hawkwind Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Kommer an på hvor man bor. Hadde jeg bodd i en småby, hadde jeg helt klart etablert et kundeforhold med den lokale sparebanken der. For i lokalbanker på mindre steder kan man oppleve å få det som er et fremmedord ellers i bransjen: God service og god kundebehandling. Bor man på et større sted, er det ett fett om man bruker nettbank eller ikke. DnB NOR som du nevner, er forøvrig en bank jeg ikke ville anbefalt min verste fiende. Store, rotete, kundefiendtlige og dyre. Har levd med dem som bankforbindelse i jobbsammenheng i noen år nå; og den banken greier stadig å skuffe mer og mer. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jeg for følsom jeg - patetiske kjerringskremsel. Jeg byttet lege til en annen på samme legesenter uten problemer også jeg. ) Det syntes eksen var verre da, han hadde brukt den gamle legen hele livet, men da jeg ba ham flytte guttungen over til min nye lege i alle fall så endte det med at alle skiftet. Men eksen synes fremdeles det er litt ekkelt, et par år etter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.