Gå til innhold

Diskusjon ang. nettbank vs. annen bank

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så "heldig" at jeg aldri husker et ansikt, så jeg ville ikke huska det om fyren jeg sjekka opp om kvelden hadde vært samme som hadde tatt endoskopi på meg tidligere på dagen ;)

Du har med andre ord ikke kjæreste? *LOL* -for når han kommer hjem til middag etter jobben så lurer du på hvilken frekk faan som går rett inn til deg?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• ShitDiddelyDo

4

• Lillemus

3

• keinstein

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg kommer til å føle at jeg svikter banken "min" jeg -jeg er så dum.

Det bryr jeg meg ikke om i det hele tatt. Skiftet lønnskontobank da jeg tok opp huslå i 2003, nå tar jeg opp mer huslån (refinansierer via en annen bank) og bytter glatt bank igjen og sier opp forholdet med den "gamle" banken min. Null problem. Ikke var jeg særlig fornøyd med den banken heller så.

Skrevet

Det bryr jeg meg ikke om i det hele tatt. Skiftet lønnskontobank da jeg tok opp huslå i 2003, nå tar jeg opp mer huslån (refinansierer via en annen bank) og bytter glatt bank igjen og sier opp forholdet med den "gamle" banken min. Null problem. Ikke var jeg særlig fornøyd med den banken heller så.

Jeg for følsom jeg - patetiske kjerringskremsel.

Gjest Calóni
Skrevet

Du har med andre ord ikke kjæreste? *LOL* -for når han kommer hjem til middag etter jobben så lurer du på hvilken frekk faan som går rett inn til deg?

Det bedrer seg stort sett når jeg har fått sett dem en del ganger, da :P

Skrevet

Kommer an på hvor man bor.

Hadde jeg bodd i en småby, hadde jeg helt klart etablert et kundeforhold med den lokale sparebanken der.

For i lokalbanker på mindre steder kan man oppleve å få det som er et fremmedord ellers i bransjen: God service og god kundebehandling.

Bor man på et større sted, er det ett fett om man bruker nettbank eller ikke.

DnB NOR som du nevner, er forøvrig en bank jeg ikke ville anbefalt min verste fiende. Store, rotete, kundefiendtlige og dyre. Har levd med dem som bankforbindelse i jobbsammenheng i noen år nå; og den banken greier stadig å skuffe mer og mer.

Skrevet

Jeg for følsom jeg - patetiske kjerringskremsel.

Jeg byttet lege til en annen på samme legesenter uten problemer også jeg. :o) Det syntes eksen var verre da, han hadde brukt den gamle legen hele livet, men da jeg ba ham flytte guttungen over til min nye lege i alle fall så endte det med at alle skiftet. Men eksen synes fremdeles det er litt ekkelt, et par år etter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...