Gjest ChiengMai Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Da sitter jeg her med min splitter nye bærbare datamaskin og kan for første gang benke meg foran TV'n mens jeg doler. Tror dette blir en helt grei lørdag. :-) Fint vær er det også, hva mer kan man ønske seg? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 trådløst, så du kan sitte ute og dole? ;-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 trådløst, så du kan sitte ute og dole? ;-) Hehe, har trådløs router, men signalene rakk ikke ut på plattingen en gang, måtte omtrent sitte på trappa. :-( 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Heldiggris! Bærbar pc står fast øverst på min ønskeliste. Skulle ønske jeg hadde det i dag, så kunne jeg sitte på verandaen og dole i finværet. 0 Siter
muriel Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Og jeg sitter ved stasjonærkolossen min, akkurat nå fordi jeg faktisk ikke har somla meg til å skaffe meg trådløs telefon....og derfor sitter som en hund i bånd og skravler med ei venninne ;-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Og jeg sitter ved stasjonærkolossen min, akkurat nå fordi jeg faktisk ikke har somla meg til å skaffe meg trådløs telefon....og derfor sitter som en hund i bånd og skravler med ei venninne ;-) Må selvfølgelig ha trådløs telefon også! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Heldiggris! Bærbar pc står fast øverst på min ønskeliste. Skulle ønske jeg hadde det i dag, så kunne jeg sitte på verandaen og dole i finværet. Da jeg forsøkte å ta med laptop'en min ut i finværet, så var det umulig å se noe på den, for skjermen er sånn som blir veldig mørk i sol-lys. Er det ikke slik på de fleste laptoper? Isåfall så trenger du ikke irritere deg over at du ikke har det, liksom 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Da jeg forsøkte å ta med laptop'en min ut i finværet, så var det umulig å se noe på den, for skjermen er sånn som blir veldig mørk i sol-lys. Er det ikke slik på de fleste laptoper? Isåfall så trenger du ikke irritere deg over at du ikke har det, liksom Ikke min, den har en veldig grom skjerm. Klar som dagen selv om jeg satt ute. Hadde bare det trådløse nettverket rukket litt lengre... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Ikke min, den har en veldig grom skjerm. Klar som dagen selv om jeg satt ute. Hadde bare det trådløse nettverket rukket litt lengre... Pøh. I fjor sommer forsøkte jeg nemlig å sette meg i solveggen og se på LOST. Men det ble det satt en stopper for 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Da jeg forsøkte å ta med laptop'en min ut i finværet, så var det umulig å se noe på den, for skjermen er sånn som blir veldig mørk i sol-lys. Er det ikke slik på de fleste laptoper? Isåfall så trenger du ikke irritere deg over at du ikke har det, liksom Nei, det er vel det som blir problemet. Søren, hvordan skal man kunne nerde om sommeren uten å bli helt fiskepudding, da? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Da jeg forsøkte å ta med laptop'en min ut i finværet, så var det umulig å se noe på den, for skjermen er sånn som blir veldig mørk i sol-lys. Er det ikke slik på de fleste laptoper? Isåfall så trenger du ikke irritere deg over at du ikke har det, liksom Det løser man greit med en liten barneparaply. Er det sommer, så er det sommer. ;o) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Det løser man greit med en liten barneparaply. Er det sommer, så er det sommer. ;o) men hjelper det om man sitter litt i skyggen, da? Er det ikke generelt det skarpe sollyset som gjør det? Ikke bare det at solen treffer skjermen? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 men hjelper det om man sitter litt i skyggen, da? Er det ikke generelt det skarpe sollyset som gjør det? Ikke bare det at solen treffer skjermen? Tja, det fungerer godt med en barneparaply for min skjerm, i hvert fall. Og jeg jobber stort sett ute på verandaen i finværet. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Tja, det fungerer godt med en barneparaply for min skjerm, i hvert fall. Og jeg jobber stort sett ute på verandaen i finværet. wuhu! da prøver jeg det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.