Gjest Frustrert frue Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Blir gal jeg, i dag spurte sønnen min meg om hvorfor jeg hadde så mange fregner på bena?? Så nå legger de merke til det og... Var på fotballturnering med poden i dag og gjorde ikke annet enn å se på andres legger:o) De hadde jo ikke sånne prikker!!!! Jeg barberer med høvel, men bruker mye alovera gel. Prikkene er sorte og røde og er helt forferdelige... Noen gode tips, som virkelig hjelper??????? 0 Siter
Mari25 Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jeg bruker høvel og barberskum i dusjen og får aldri prikker etter barberingen 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Du er kanskje blitt alergisk mot aloevera? Ikke uvanlig, dessverre 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jeg bruker høvel og barberskum i dusjen og får aldri prikker etter barberingen Jeg følger alle kunstens regler, og får alltid prikker etter barberingen i/på underlivet, men aldri på bena =/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.