Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det greit å planlegge et kjøkken uten ventilator? Er det liksom klin nødvendig? (Jeg lager aldri mat så jeg aner ikke hvor mye en sånn blir brukt...)

Tegner og tegner kjøkken, og den definitivt beste løsningen er med koketoppen under vinduet, men kan ikke ha ventilator der da, pga vinduet selvsagt. Lettvegger, pipe og diverse gjør at det ikke er spesielt mange muligheter på kjøkkenet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234265-kj%C3%B8kken-uten-ventilator/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

32

• Åsemor

23

• Lillemus

12

• Prozak

4

Mest aktive i denne tråden

Det høres ut som veldig mye vindusvask? Det spruter jo/legger seg belegg på veggen bak ovnen, det gjør det iallfall hos oss, og den er ganske stygg etter de som bodde her før oss..

Hmm...

*vrir hjernen for å finne nye løsninger*

Er det helt ok å ha stekeovnen i andre enden av rommet enn koketoppen? Eller bør de være i umiddelbar nærhet av hverandre?

Hmm...

Er det helt ok å ha stekeovnen i andre enden av rommet enn koketoppen? Eller bør de være i umiddelbar nærhet av hverandre?

De har ingenting med hverandre å gjøre. I huset vi leier i Frankrike er det sånn -helt supert! :)

Gjest Calóni

Hmm...

Nei, jeg vet om flere som har det. Det er liksom bare det at de "hører sammen", som gjør at folk flest har det :)

Annonse

Annonse

Gjest Calóni

Nettopp - vi er sære og liker å skravle med folk og kjøre mange mil i bil.

Jeg kan godt skravle med mange folk. Men to uker med historier fra gamle veteraner tror jeg jaggu ikke jeg ville takle. Men om dere vil, så kan jeg ligge på stranda/ved bassenget/være på shopping hele dagen, og ordne med take-out til kveldsmat? :P

Ja, og guriland, så gøy det er!! ;)

Vi holder på vi også - skal avertere gammel-kjøkkenet på finn.no - men ikke før etter ferien....om det er penger igjen til noe nytt, vel og merke.

Jeg har lyst på dette:http://www.ikea.com/PIAimages/31382_PE094787_S4.jpg

Jeg kan godt skravle med mange folk. Men to uker med historier fra gamle veteraner tror jeg jaggu ikke jeg ville takle. Men om dere vil, så kan jeg ligge på stranda/ved bassenget/være på shopping hele dagen, og ordne med take-out til kveldsmat? :P

Vi bor på landet - - med fruktage, kuer og blomster - eplecider og østers. .....null basseng.

Vi bor her:

http://www.novasol.de/pic/FNO/FNO147_21.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...