Mrs. Wallace Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Ja, - nå har jeg ikke annet å lese enn disse hersens Disney-bøkene - og de er så lange!!! Man må velge korte, morsomme bøker - eller bøker med klart avdelte kapitler. Litt tid skal man jo også ha til å sitte på terrassen og dole med et aldri så lite rødvinsglass. ;o) Hvordan er det - er det noe Tuneflue hos dere for tiden? 0 Siter
bb71 Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Nå er siste solstråle slukket her i huset (med oppstandelse i 06.00 tiden formoder jeg). De var seige i kveld her også - men veldig blide da! 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Man må velge korte, morsomme bøker - eller bøker med klart avdelte kapitler. Litt tid skal man jo også ha til å sitte på terrassen og dole med et aldri så lite rødvinsglass. ;o) Hvordan er det - er det noe Tuneflue hos dere for tiden? Nei - ikke enda - heldigvis ;D 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Jeg har funnet ut at jeg synger i stedet for å lese - jeg kjeder meg så vanvittig med å lese! Så hver kveld synger jeg denne sangen om "Ola Diger", "Mikkel Rev" og "Lille Petter Edderkopp" Mine to små engler, særlig 5-åringen elsker at jeg leser for dem, men når jeg begynner å synge (jeg elsker å synge!) så ser hun på meg og sier søtt:"Du _trenger_ ikke å synge, mamma..." *Snøft* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.