Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist mandag var kjæresten og jeg og kikket på min nye familiehytte (kjøpt sammen med mine to søstre) som er under oppføring opp i mot Røros. Det var da +5 grader, sur vind og snø...! Jeg var sjeleglad jeg hadde tatt på både superlongs og ullgenser.

I dag var jeg der igjen sammen med søstrene mine, ungene og mine søstres kjærester og det var +25 grader, fullstendig vindstilel og knallsol fra skyfri himmel! Ungene løp rundt i shorts og støvler og koste seg fordervet.

Man skulle sannelig ikke tro at det er bare 5 dager mellom de to turene...

Videoannonse
Annonse
Mrs. Wallace
Skrevet

Det er sjarmen med å bo i Norge. Nå sitter jeg på verandaen, lykkelig solbrent i nakken, og hører myggen surre. I neste uke kan det hagle. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...