Carwing Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Forumianer zzn.com greiene....er den lagt ned? Forsøkte å sende mail med den. Laget adresse og alt, men så ser det ikke ut til at den virker. Noen som vet? 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jeg er visst webmaster der - så drit i den hadde helt glemt den jeg! Få deg hotmail i stedet. 0 Siter
Carwing Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Jeg er visst webmaster der - så drit i den hadde helt glemt den jeg! Få deg hotmail i stedet. Kan du sjekke om mailene jeg sendte nå nettopp ble sendt eller om de falt ut i det store web-intet? Litt flaut å sende to ganger ser du. Samtidig som det er viktig innhold i mailene. Noe jeg kan gjøre? 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Kan du sjekke om mailene jeg sendte nå nettopp ble sendt eller om de falt ut i det store web-intet? Litt flaut å sende to ganger ser du. Samtidig som det er viktig innhold i mailene. Noe jeg kan gjøre? Nei - den har gått ut på datoen -så jeg kommer ikke inn som webmaster en gang -den er død -men jeg får ikke slettet den. 0 Siter
Carwing Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Nei - den har gått ut på datoen -så jeg kommer ikke inn som webmaster en gang -den er død -men jeg får ikke slettet den. Kan du si noe om sannsynligheten for at mailen min har kommet ut eller ikke? 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Kan du si noe om sannsynligheten for at mailen min har kommet ut eller ikke? Send en til deg selv - på en annen konto - så finner du det ut 0 Siter
Gjest diablitoo Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Kan du si noe om sannsynligheten for at mailen min har kommet ut eller ikke? Funker her. 0 Siter
Carwing Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Funker her. Fikk den til jeg også nå. Var bare litt treg å sende. 0 Siter
Femma Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Jeg er visst webmaster der - så drit i den hadde helt glemt den jeg! Få deg hotmail i stedet. *lol* Flott webbis du! :knegg: 0 Siter
keinstein Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Kan du sjekke om mailene jeg sendte nå nettopp ble sendt eller om de falt ut i det store web-intet? Litt flaut å sende to ganger ser du. Samtidig som det er viktig innhold i mailene. Noe jeg kan gjøre? Hvis du bruker mer enn 20 min på å skrive, og så sender, da går den meldingen tapt. Ellers virker den fint. 0 Siter
flisa Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 *lol* Flott webbis du! :knegg: Jeg ble jo ikke kvitt den hersens mailen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.