Gjest a survivor Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jippi! Elfenbenskysten scoret... 2-1 til Argentina naa...!! 8 minutter igjen.....!! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 oh shit... saa tabber elfenbenskystens keeper seg ut og saa er det 3-1 til argentinerne..... jaja Det bli iallefall et par minutter haap 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 oh shit... saa tabber elfenbenskystens keeper seg ut og saa er det 3-1 til argentinerne..... jaja Det bli iallefall et par minutter haap argentinas maal ble visst annulert!! yess!! da er det ennaa godt haap for elfebenskysten!!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jaha. Hvordan gikk den andre kampen i dag? Det er utrolig deilig å ha stua for seg sjøl og tv avslått. Har ikke sett en eneste fotball i hele dag. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Synd. Men jeg må innrømme at jeg håpet på utligning jeg også. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jaha. Hvordan gikk den andre kampen i dag? Det er utrolig deilig å ha stua for seg sjøl og tv avslått. Har ikke sett en eneste fotball i hele dag. Sverige - Trindidad og Tobago ble 0-0.... England - Paraguay ble 1-0... (selvmaal...) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 argentinas maal ble visst annulert!! yess!! da er det ennaa godt haap for elfebenskysten!!! saa blaaste dommern av og maradona viftet med skjorta paa tribunene bra det da ogsaa afrikanerne kommer sterkere etterhvert 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 saa blaaste dommern av og maradona viftet med skjorta paa tribunene bra det da ogsaa afrikanerne kommer sterkere etterhvert Er du i USA enda? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1149974580' post='3157894] Er du i USA enda? Hehe neida, jeg er godt plantet i mitt kjaere Eidsvoldsmennenens fedreland jeg. Men Diego Maradona sitter paa tribunene i Tyskland under aarets VM Dessuten var det vel i Argentina i 1986 at han foerte laget sitt til seier med baade hender og foetter 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hehe neida, jeg er godt plantet i mitt kjaere Eidsvoldsmennenens fedreland jeg. Men Diego Maradona sitter paa tribunene i Tyskland under aarets VM Dessuten var det vel i Argentina i 1986 at han foerte laget sitt til seier med baade hender og foetter Men hvorfor ikke skrive å og sånn? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1149975081' post='3157919] Men hvorfor ikke skrive å og sånn? hehe.. det er et teknisk problem som oppstaar paa min pc innimellom.. .at de norske bokstavene streiker... jeg maa restarte pc'en for aa faa dem til aa funke igjen.... ...og det kan jeg jo ikke gjoere Hva skal jeg da gjoere i mellomtiden? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 hehe.. det er et teknisk problem som oppstaar paa min pc innimellom.. .at de norske bokstavene streiker... jeg maa restarte pc'en for aa faa dem til aa funke igjen.... ...og det kan jeg jo ikke gjoere Hva skal jeg da gjoere i mellomtiden? Kan du ikke bare bytte tastaturinnstillinger, da? 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 hehe.. det er et teknisk problem som oppstaar paa min pc innimellom.. .at de norske bokstavene streiker... jeg maa restarte pc'en for aa faa dem til aa funke igjen.... ...og det kan jeg jo ikke gjoere Hva skal jeg da gjoere i mellomtiden? Hehe,,du har med andre ord ikke vært i Amerika?? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Kan du ikke bare bytte tastaturinnstillinger, da? Hvordan gjoer man det? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1149975418' post='3157938] Hehe,,du har med andre ord ikke vært i Amerika?? ingen kommentar men jeg ville neppe slippe inn der saa mye kritisk jeg skriver om saker og ting og kom jeg inn dit. saa ville jeg vel neppe slippe ut Neida, jeg bare tuller.... jeg skulle rett og slett solgt meg bort fra nettet for en billig penge.... det er godt aa skrive dette... for det betyr forhaapentligvis at jeg er paa vei ut i verden.... or not 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.