meg__123! Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hva heter den andre sangen han synger bortsett fra cheriot? 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 er det han som har den derre dont wanna be? 0 Siter
meg__123! Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 er det han som har den derre dont wanna be? den har jeg ikke hørt før tror jeg.... 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 den har jeg ikke hørt før tror jeg.... jo, du har garantert hørt den. i dont wanna be anything other than what ive been trying to be lately, i dont wanna be anything other than meeeeee... men det er kanskje ikke han som har den. blander alle disse siste nyeste single, unge karene som har to sanger hver =p 0 Siter
meg__123! Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 jo, du har garantert hørt den. i dont wanna be anything other than what ive been trying to be lately, i dont wanna be anything other than meeeeee... men det er kanskje ikke han som har den. blander alle disse siste nyeste single, unge karene som har to sanger hver =p sikkert hørt den om jeg hører den Men er ikke den jeg mener tror jeg .... 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 sikkert hørt den om jeg hører den Men er ikke den jeg mener tror jeg .... hehe, fair enough =) 0 Siter
meg__123! Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Follow through? ja den var det Takk 0 Siter
birdie Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 jo, du har garantert hørt den. i dont wanna be anything other than what ive been trying to be lately, i dont wanna be anything other than meeeeee... men det er kanskje ikke han som har den. blander alle disse siste nyeste single, unge karene som har to sanger hver =p Ja, det er han, Degraw, altså. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.