Gå til innhold

illrød i trynet av sola i dag.

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

Ja så kom endelig sola i dag da!

Ikke forberedt i det hele tatt og har sittet å sett guttungen spilt kamp etter kamp i dag (utendørs)og ikke tenkt på at jeg kunne bli solbrent i trynet.

Her sitter jeg nå i kveld å er like rød i ansiktet som toppen jeg har på meg,smører med aloe vera og dynker i kaldt vann om hverandre.

Ansiktet er stivt og øynene såre.

Sånn gikk det i dag på "endelig sol" dagen!!

I morgen er jeg ihvertfall forberedt :)

Videoannonse
Annonse
Mrs. Wallace
Skrevet

Huffda. Har du Hydrokortison, så er det vanvittig effektivt på vanlig solbrenthet.

Gjest midia
Skrevet

Huffda. Har du Hydrokortison, så er det vanvittig effektivt på vanlig solbrenthet.

Jo det tror jeg skal finnes.

får smøre på det før jeg går til sengs.

Gjest prust
Skrevet

Vi har hatt tjukk tåke i hele dag!!!!! Grrrr! Og så finner vi ut at en mil unna har sola skint i hele dag.....

tøyet ble ikke tørt en gang - jeg som vasket tre eller fire vasker.... :-(

Gjest midia
Skrevet

Vi har hatt tjukk tåke i hele dag!!!!! Grrrr! Og så finner vi ut at en mil unna har sola skint i hele dag.....

tøyet ble ikke tørt en gang - jeg som vasket tre eller fire vasker.... :-(

Sånn vær har vi hatt siden første uka i mai-regn,vind og 3-7 grader så nå trenger vi sola.

Har kjøpt solkrem i dag.

Skrevet

Må bare fortelle deg noe, Midia:

Poden her har helt pokemondilla og i går kveld spurte han meg om jeg visste navnene på noen av figurene. Jeg ramset opp de 2-3 jeg kan og så sa jeg:"Og så Midia!" Han så forvirret på meg, "Midia?" Jeg nikket, "Ja, er det ikke en figur som heter det da?" Noe det selvfølgelig ikke er. Så husket jeg at Midia er på dol og lusket fnisende ut fra barnerommet... :o)

Gjest midia
Skrevet

Må bare fortelle deg noe, Midia:

Poden her har helt pokemondilla og i går kveld spurte han meg om jeg visste navnene på noen av figurene. Jeg ramset opp de 2-3 jeg kan og så sa jeg:"Og så Midia!" Han så forvirret på meg, "Midia?" Jeg nikket, "Ja, er det ikke en figur som heter det da?" Noe det selvfølgelig ikke er. Så husket jeg at Midia er på dol og lusket fnisende ut fra barnerommet... :o)

lol!!

Gjest prust
Skrevet

Sånn vær har vi hatt siden første uka i mai-regn,vind og 3-7 grader så nå trenger vi sola.

Har kjøpt solkrem i dag.

I dag ble det heldigvis sol - en fantaastisk drømmedag! Vi har vært ute i hele dag, og inviterte med oss en annen familie ut til sommerstedet vårt (egentlig min fars) ved sjøen. Solte oss, vasset/badet, fanget krabber, grillet, lekte og koooooooste oss :-)

Håper dere beholder finværet nå da!

Gjest midia
Skrevet

I dag ble det heldigvis sol - en fantaastisk drømmedag! Vi har vært ute i hele dag, og inviterte med oss en annen familie ut til sommerstedet vårt (egentlig min fars) ved sjøen. Solte oss, vasset/badet, fanget krabber, grillet, lekte og koooooooste oss :-)

Håper dere beholder finværet nå da!

Hærlig med sommervær.

Vi har vært ute hele dagen og kosa oss som bare det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...