Gå til innhold

Rimelig lei...

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

Naa er jeg rimelig lei av dette nettet....

Videoannonse
Annonse
Gjest a survivor
Skrevet

hehe ja det er mye man skal skrive og lese :)

saa solen skinte ute idag altsaa :) Ja, det er vel den store gule ildkulen som svever omtrent aatte lysminutter i der :)

Gjest Violsa
Skrevet

huff ja jeg også.

vi får prøve å være litt mer i "real life". Er vel ikke for ingenting at man referer til det utenom nettet som real life kanskje?

jeg skal trene i morra.

Gjest a survivor
Skrevet

huff ja jeg også.

vi får prøve å være litt mer i "real life". Er vel ikke for ingenting at man referer til det utenom nettet som real life kanskje?

jeg skal trene i morra.

Hei Violsa!! Maa bare si at jeg syntes det var saa flott aa Hei Violsa! Jeg må bare benytte anledningen til å si at jeg syntes det var såååå flott å høre at du fikk medhold i den rettssaken!! Det gledet meg veldig å høre, skal du vite! Men jeg lot være å skrive noe på Psykiatri-forumet om det. Men jeg sier det nå: Det gledet meg masse å høre at du fikk medhold!

Så får vi prøve å komme oss ut herfra etterhvert ja :)Men hvor skal vi da skrive/prate om det som opptar oss? :)

Gjest a survivor
Skrevet

Hei Violsa!! Maa bare si at jeg syntes det var saa flott aa Hei Violsa! Jeg må bare benytte anledningen til å si at jeg syntes det var såååå flott å høre at du fikk medhold i den rettssaken!! Det gledet meg veldig å høre, skal du vite! Men jeg lot være å skrive noe på Psykiatri-forumet om det. Men jeg sier det nå: Det gledet meg masse å høre at du fikk medhold!

Så får vi prøve å komme oss ut herfra etterhvert ja :)Men hvor skal vi da skrive/prate om det som opptar oss? :)

Jeg må bare benytte anledningen til å si at jeg syntes det var såååå flott å høre at du fikk medhold i den rettssaken!! Det gledet meg veldig å høre, skal du vite! Men jeg lot være å skrive noe på Psykiatri-forumet om det. Men jeg sier det nå: Det gledet meg masse å høre at du fikk medhold!

Gjest Violsa
Skrevet

vi må jo ikke komme oss utherfra.

Nettet er kjempemorsomt og også dol er det. Men er ikke sunt å bare ha nettet og dol.

Vi må prøve og skape oss et godt og fint liv utenfor også , så kanskje det ikke fristes så veldig å sitte her masse timer hver dag

takk for gratulasjonene. glad og lettet. ikke så utrolig for det med erstatningen og at han må i fengsel.

Men det at jeg liksom har på papiret at jeg er blitt trodd og at det er blitt begått overgrep mot meg .

Gjest a survivor
Skrevet

vi må jo ikke komme oss utherfra.

Nettet er kjempemorsomt og også dol er det. Men er ikke sunt å bare ha nettet og dol.

Vi må prøve og skape oss et godt og fint liv utenfor også , så kanskje det ikke fristes så veldig å sitte her masse timer hver dag

takk for gratulasjonene. glad og lettet. ikke så utrolig for det med erstatningen og at han må i fengsel.

Men det at jeg liksom har på papiret at jeg er blitt trodd og at det er blitt begått overgrep mot meg .

Ja, vet du hva, det siste du skriver der, det tror jeg veldig masse pa! AA faa papirer paa at det man har ment om livet sitt blir trodd av noen! Tusen takk for at du skrev det som du gjorde... tusen, tusen takk!!

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Lykke til i "the real life".

Tror det er lurt med en tur ut i sola ja!

Gjest a survivor
Skrevet

Lykke til i "the real life".

Tror det er lurt med en tur ut i sola ja!

Hva skal man gjøre i sola da? Som er mer interessant enn dette?

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Hva skal man gjøre i sola da? Som er mer interessant enn dette?

Lese en bok.......

Gjest a survivor
Skrevet

Takk, frøken :)

Har du noen flere forslag? En bok kan man jo også lese inne :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...