Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det gått ti dager siden colasluttinga mi. Og resultatene uteblir totalt. Hittil har jeg gått opp 3 kg...

Og fått treg avføring i tillegg. Hvor skal dette ende?

Jeg drikker mye vann, ca 2 -2 1/2 liter hver dag, 2 - 3 glass juice og 2 - 3 glass ekstralett melk. Trodde det var nok drikke? Men magen min mener ikke det. Den protesterer vilt. Hva bør jeg gjøre? Tror ikke jeg klarer å drikke mer, tisser som en hval for tida...

Det var dette som gjorde at jeg sprakk sist. Treg avføring. Er det en tilvenningssak, tror dere? At det går seg til?

Takknemlig for svar!

*au*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melk er vel sånn som gjør magen hardere tror jeg. Har iallefall lest det i forbindelse med melkeinnføring for barn.

Skrevet

Melk er vel sånn som gjør magen hardere tror jeg. Har iallefall lest det i forbindelse med melkeinnføring for barn.

He - det tenkte jeg ikke på! Men vet det jo når du sier det!

Gjest prust
Skrevet

Linfrø som legges i bløt over natta og spises setter fart på sakene!

Og kiwi!

Gjest god helg
Skrevet

He - det tenkte jeg ikke på! Men vet det jo når du sier det!

Spis svisker.

Gjest Aviaana
Skrevet

Spis svisker.

Men husk å blølegge sviskene først, enten koke dem i vann i mikroen, eller la dem ligge natten over i et lokk med vann i.

tror aprikos også skal fungere på lik linje.

Gjest eks-cocaholiker
Skrevet

Fortsett å drikke vann i de mengdene du klarer. Kanskje du skulle droppe å drikke så mye juice? For å få fart på magen, kan du drikke kaffe. Det hjelper i alle fall meg. Ellers ser jeg du også har fått råd om svisker og linfrø, prøv det også! Og for all del: ikke begynn med colaen igjen :-)

Gjest fiberrik
Skrevet

Har høyt fiberinntak vært normalt for deg fra før?

Hvis ikke kan en rask innføring av veldig fiberrikt kosthold til treg mage.

Like så dersom du spiste mye fiber før, og så sluttet.

Og ja, det går seg til dersom cola er synderen, men det skjer jo ikke over natta. Prøv svisker og maltekstrakt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...