ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1347250.ece 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Særdeles kult *ler* Stakkars fyr. Forøvrig, tror jeg det er bare meg og deg våkne nå. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Skrevet 11. juni 2006 Særdeles kult *ler* Stakkars fyr. Forøvrig, tror jeg det er bare meg og deg våkne nå. Ja, jeg tror det. Vi og han flytefyren i linken over. Han får nok ikke sove på en stund. For ikke å snakke om forloveren. Hva er det med disse trønderne? Er det ikke det ene så er det det andre. 0 Siter
Gemini Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Særdeles kult *ler* Stakkars fyr. Forøvrig, tror jeg det er bare meg og deg våkne nå. Neida, jeg er også våken. Både mannen min og jeg har kommet hjem fra hvert vårt utdrikningslag i kveld. Et vennepar skal gifte seg om få uker. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Skrevet 11. juni 2006 Neida, jeg er også våken. Både mannen min og jeg har kommet hjem fra hvert vårt utdrikningslag i kveld. Et vennepar skal gifte seg om få uker. :-) A-ha. Linken over forklarer kanskje hvorfor mannen din kom hjem så tidlig? 0 Siter
Gjest dilly Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Særdeles kult *ler* Stakkars fyr. Forøvrig, tror jeg det er bare meg og deg våkne nå. Er det vel ikke. :-) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Neida, jeg er også våken. Både mannen min og jeg har kommet hjem fra hvert vårt utdrikningslag i kveld. Et vennepar skal gifte seg om få uker. :-) Hehe godt å se at det finnes flere natteranglere 0 Siter
Gemini Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 A-ha. Linken over forklarer kanskje hvorfor mannen din kom hjem så tidlig? Nei, han har ikke vært i Trøndelag på utdrikningslag, men faktisk i Asker ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Hehe godt å se at det finnes flere natteranglere Jeg er kronisk natterangler, utdriknignslag eller ei :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Skrevet 11. juni 2006 Nei, han har ikke vært i Trøndelag på utdrikningslag, men faktisk i Asker ;-) Nok en grunn til å stikke hjem tidlig. 0 Siter
Gemini Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Nok en grunn til å stikke hjem tidlig. De starta kl 12 på dagen da, så jeg synes ikke dette var et så altfor håpløst tidspunkt å avslutte festen. Vi starta også tidlig, og jeg syntes det igrunnen var nok med sånn ca 12 timers festligheter jeg da... Hjelpes som jeg sliter for å putte fingrene på de rette tastene. Det er godt jeg kan touch, så det er sånn halvveis automatisert. 0 Siter
Rainm@n Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 De starta kl 12 på dagen da, så jeg synes ikke dette var et så altfor håpløst tidspunkt å avslutte festen. Vi starta også tidlig, og jeg syntes det igrunnen var nok med sånn ca 12 timers festligheter jeg da... Hjelpes som jeg sliter for å putte fingrene på de rette tastene. Det er godt jeg kan touch, så det er sånn halvveis automatisert. Heh? Hjemme nå, etter mini-DOL-treff her i nabolaget. Vorspiel i parken og nachspiel hos Dorthe. Hvor ble festen av? ;-) De fleste av oss var nok som sånne dupper, men vi lå heldigvis ikke og fløt i fjorden. Uansett: Kul historie! :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Jeg leste artikkelen høyt for "Ulvinnens langt bedre halvdel" og kommenterte at jeg hadde villet funnet meg en ny forlover. Dermed mener min kjære at jeg er prippen??? Hrmf! 0 Siter
Gjest svigum Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Jeg leste artikkelen høyt for "Ulvinnens langt bedre halvdel" og kommenterte at jeg hadde villet funnet meg en ny forlover. Dermed mener min kjære at jeg er prippen??? Hrmf! hihi, så det var hans tur til å få seg litt denne helga:) 0 Siter
mrxx Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 hihi, så det var hans tur til å få seg litt denne helga:) Det finnes et psykologi forum her også. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Det finnes et psykologi forum her også. LOL! 0 Siter
Gjest svigum Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 LOL! Krampa tok ham, han var nok redd neste helg skulle ryke;) 0 Siter
flisa Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Det er snart ingen grenser. Hvorfor ordner ikke disse forloverne noe som vil være et HYGGELIG minne om "siste natt med gjengen"? Det var jo til og med en brud som døde -for ikke lenge siden. 0 Siter
cecily Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Det er snart ingen grenser. Hvorfor ordner ikke disse forloverne noe som vil være et HYGGELIG minne om "siste natt med gjengen"? Det var jo til og med en brud som døde -for ikke lenge siden. Men det var faktisk en hendelig ulykke - tragisk, men dog en ulykke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.