ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Skrevet 11. juni 2006 Jeg leste artikkelen høyt for "Ulvinnens langt bedre halvdel" og kommenterte at jeg hadde villet funnet meg en ny forlover. Dermed mener min kjære at jeg er prippen??? Hrmf! Enig med din kjære. Du er prippen. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Enig med din kjære. Du er prippen. Hm, når to så betydningsfulle menn mener det, så må jeg nok anse meg for å være nedstemt 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Skrevet 11. juni 2006 Hm, når to så betydningsfulle menn mener det, så må jeg nok anse meg for å være nedstemt Jupp. Vi tåler da litt. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Jupp. Vi tåler da litt. Jeg får notere meg det. Neste gang jeg leser om et håpløst utdrikkingslag så skal jeg le i stedet for å bli fortørnet på offerets vegne ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Skrevet 11. juni 2006 Jeg får notere meg det. Neste gang jeg leser om et håpløst utdrikkingslag så skal jeg le i stedet for å bli fortørnet på offerets vegne ;-) Du vet: Alle kan drite seg ut, og denne forloveren fikk seg nok en smell - men snart ler alle av det, og bryllupstalen blir nok råbra. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Du vet: Alle kan drite seg ut, og denne forloveren fikk seg nok en smell - men snart ler alle av det, og bryllupstalen blir nok råbra. Politiet skulle ta en prat med forloveren så han får seg nok en økonomisk smekk. Men talen blir knallbra, enig i det :-) 0 Siter
Gjest bakgårdskatt Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Hm, når to så betydningsfulle menn mener det, så må jeg nok anse meg for å være nedstemt Du tar det igjen på andre områder. Tenk på hvor mange monsehjerer du gleder;) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Du tar det igjen på andre områder. Tenk på hvor mange monsehjerer du gleder;) Hva betyr "monsehjerer"? Jeg antar det var en skrivefeil, men våger ikke å takke før jeg vet hva du mener 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.