Gå til innhold

Bankkrisen avlyst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mette Marits Vonde Behn
Skrevet

og ei her i heimen ble skikkelig skuffa - hadde sett for seg en day-off i sola.

Skrevet

Oj - da kan jeg bruke opp cash'en på Plantasjen i dag! JUHU! .)

Gjest slemmingen
Skrevet

og ei her i heimen ble skikkelig skuffa - hadde sett for seg en day-off i sola.

Fryder med! :D)

Skrevet

Dæven, det ble jaggu tvungen lønnsnemd FØR mandag jo :o

Jeg sa riktignok at streike-opptrappingen/ lockouten kom til å bli kortvarig,men dette overgikk alle mine antagelser...

*imponert*

Gjest Varg i Veum
Skrevet

Oj - da kan jeg bruke opp cash'en på Plantasjen i dag! JUHU! .)

hehe ja satt akkurat og tenkte på om jeg skal blåse av de kontantene jeg tok ut eller tusle til banken og sette dem inn igjen i morra :)

Gjest printa
Skrevet

E e gla i hannj Bjarne H. Hansen!

Ska gi`n en suss midt på truten når e sjeer`n*s*

Well done!

Skrevet

*Puster lettet ut* Holder på både å kjøpe og selge leilighet om dagen så jeg var litt redd det skulle bli rot der og forsinkelser, men da slapp jeg det. :o)

Skrevet

Men det betyr jo at bank- og forsikringsansatte vel er den eneste yrkesgruppen her i landet som ikke har streikerett. Det samme skjedde jo ved forrige oppgjørskonflikt innen finansnæringen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...