Gå til innhold

Banksterik avblåst

Anbefalte innlegg

Gjest fridalida
Skrevet

før den begynte....

Jeg tapte veddemålet om 3 dager før tvungen lønnsnemd så det sang :)!!

Får ikke til å legge inn link, men dere finner oppslaget på www.vg.no, for interesserte

Videoannonse
Annonse
Gjest fridalida
Skrevet

Og dette hadde Varg i Veum allerede skrevet om, så jeg nå...

Beklager.

Gjest Varg i Veum
Skrevet

Og dette hadde Varg i Veum allerede skrevet om, så jeg nå...

Beklager.

en god ting kan ikke sies for ofte :)

Gjest Aina E
Skrevet

Selvfølgelig ble den avblåst. Jeg har tatt det hele med kunsende ro. De er flinke til å blåse seg opp, gitt. Sånn er det hver gang.

Innmari moro å se folk gå mann av huse for å hamstre både hermetikk, penger, melk ikke minst, osv. Bare tenk tilbake... Det er det samme hver gang. Så blåser de det av med samme begrunnelse hver gang også. Folket må gå først.

Skrevet

Selvfølgelig ble den avblåst. Jeg har tatt det hele med kunsende ro. De er flinke til å blåse seg opp, gitt. Sånn er det hver gang.

Innmari moro å se folk gå mann av huse for å hamstre både hermetikk, penger, melk ikke minst, osv. Bare tenk tilbake... Det er det samme hver gang. Så blåser de det av med samme begrunnelse hver gang også. Folket må gå først.

Melkestreik er verre, barn dør som fluer hvis de ikke får melk.

Eller?

Gjest Aina E
Skrevet

Melkestreik er verre, barn dør som fluer hvis de ikke får melk.

Eller?

For å si det på en annen måte...

Barn dør som fluer hvis de FÅR melk også.

I u-land fikk barna anbefalt morsmelkerstatning pga. næringsinnholdet. Men de glemte å fortelle at vannet de blandet melka med måtte kokes, så tusenvis av barn døde pga diarè.

I tillegg var det mange barn som ikke tålte kumelk, så det var en del av årsaken til diareèn.

På toppen av det hele var det ingen som informerte disse folka om morsmelkens nyttige immunstoffer, som beskytter barna mot sykdom.

Så joda, folk dør av både det ene og det andre.

Skrevet

For å si det på en annen måte...

Barn dør som fluer hvis de FÅR melk også.

I u-land fikk barna anbefalt morsmelkerstatning pga. næringsinnholdet. Men de glemte å fortelle at vannet de blandet melka med måtte kokes, så tusenvis av barn døde pga diarè.

I tillegg var det mange barn som ikke tålte kumelk, så det var en del av årsaken til diareèn.

På toppen av det hele var det ingen som informerte disse folka om morsmelkens nyttige immunstoffer, som beskytter barna mot sykdom.

Så joda, folk dør av både det ene og det andre.

Vi får lære av gamle feil, og gå videre.

Gjest midia
Skrevet

Å det kom ikke som noen overraskelse.

Har ikke hamstret verken penger eller mat.

Gjest Rusle
Skrevet

Fint den ble avblåst, hadde vel ikke trodd noe annet heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...