Gå til innhold

Meldingsteller.

Anbefalte innlegg

sprelline1365380900
Skrevet

Har lånt en Sony Ericsson K700i, (tror jeg det er). Fant ut at det var meldingsteller på den, men nå finner jeg det ikke igjen. Skal skifte abb. og vil da se hvor mange meldinger jeg sender sånn cirka på ei uke.

Noen som kan hjelpe meg?

Takk:)

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet ikke hva meldingsteller er (men jeg har en SE-telefon jeg også), men er det ikke bare å gå inn på "sendte meldinger" og telle?

Med mindre du er en av disse folka som svir av 7000 kroner i uka på sms, bør vel ikke det ta mange sekundene?

sprelline1365380900
Skrevet

Jeg vet ikke hva meldingsteller er (men jeg har en SE-telefon jeg også), men er det ikke bare å gå inn på "sendte meldinger" og telle?

Med mindre du er en av disse folka som svir av 7000 kroner i uka på sms, bør vel ikke det ta mange sekundene?

Jeg er ikke en av de som svir av 7000 kroner på SMS'er :). Ja, en kan jo se på sendte meldinger og telle. Men en kan også finne ut hvor mange meldinger en har sendt, med denne meldingstelleren.. Vet at det er det på Nokia tlf også. Både innboksen og utboksen blir jo full en gang, og da kan en se på denne meldingstelleren hvor mange meldinger en har sendt f.eks på en måned.

Gjest liiita
Skrevet

Gå på innstillinger - anrop - tid og kostnad - mellingsteller:o)

sprelline1365380900
Skrevet

Takker..:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er ikke en av de som svir av 7000 kroner på SMS'er :). Ja, en kan jo se på sendte meldinger og telle. Men en kan også finne ut hvor mange meldinger en har sendt, med denne meldingstelleren.. Vet at det er det på Nokia tlf også. Både innboksen og utboksen blir jo full en gang, og da kan en se på denne meldingstelleren hvor mange meldinger en har sendt f.eks på en måned.

Jeg sjekket på min 750i nå, men jeg kan ikke se at jeg har noen sånne muligheter. Selv ikke under "avansert".

Gå inn på www.sonyericsson.no og last ned telefonens brukermanual. Den ligger der.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ah. Der lå det en del info, ja.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Å hjelpes, var dette noe kjekt å finne, da? :-O

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...