Gjest trippetripp28 Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Jeg skal på et møte i utlandet som krever formelle klær (inkludert skjørt). Det kommer til å være stekende sol, så jeg vil gjerne ha på noe så "lett" som mulig selv om vi for det meste skal være inne. Ideer til farger og klesplagg? Jeg har rett og slett ikke peiling. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Lin? Lin blir veldig fort krøllete da... Ikke så pent hvis man skal være formell, kanskje. Men jeg vet ikke om jeg har noen bedre forslag :-) 0 Siter
bb71 Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Silke? Gjerne blandet med bomull, blir ikke så krøllete. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Strengt snitt, diskré enkle farger. Lett stoff. No prob Sats på 1 hovedfarge, og evt. en annen nyanse, men relativt ensfarget, det gir et formelt inntrykk. Ha noe du kan ta over, hvis det er aircondition-kaldt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.