Gå til innhold

Fyllesyk på jobb

Anbefalte innlegg

Gjest synes du?
Skrevet

jeg jobber som ekstravskt som stuepike på et hotell i helgene.I dag skulle vi jobbe 2 sammens og hun jeg skulle jobbe sammens kom full på jobb.Hadde vært på fest hele natta og hadde sluttet å drikke kl 0600.Kom på jobb kl 8 og da var hun enda full.Hun gjorde jobben sin men jeg synes ikke at det er riktig å gjøre sånt.Hva mener du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel oppsigelsesgrunn å komme full på jobb

Gjest quando
Skrevet

Du aner ikke hvor mange som er, om ikke direkte fulle, så i allefall påvirket av alkohol, daglig i norske bedrifter.

Gjest synes jeg
Skrevet

Uansvarlig og tåpelig. Slikt bør man få sparken for. Jeg rekner med dere ga beskjed til ledelsen.

Mista nikket
Skrevet

Hører ikke noe sted hjemme. Tror det er oppsigelsesgrunn.

Gjest Morsk
Skrevet

Det er vel oppsigelsesgrunn å komme full på jobb

Nei, ikke uten videre.

Først en skriftlig advarsel (som regnes som muntlig).

Neste gang skriftlig tilbud om AKAN-opplegg som må aksepteres, hvis ikke kan man si opp vedkommende.

Tredje gang er det ut.

Gjest trultemor26
Skrevet

En jeg kjenner gjorde akkurat det samme, bare at han begynte klokka 7, og hadde som din kollega drukket hele natten. Han jobbet som kundebehandler i butikk. Han møtte tilfeldigvis på sjefen sin i det han skulle inn i bygget og ga han en klem og greier og var skikkelig hyggelig og full og glad i alle. Han fikk skikkelig sparken ja.

Skrevet

Dette er rett og slett ikke lov og vedkommende hadde fått en sterk advarsel og skal sendes hjem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...