Gå til innhold

Nervøs hos behandlere/leger osv

Anbefalte innlegg

Gjest anonymjegogså

Jeg sliter skikkelig. Har aldri likt å gå til lege ol, men det har gått greit helt til nå. Jeg er en dame på 32 år og jeg har fått skrekk :-O Jeg fikk time hos fastlegen min kun for å få henvisning videre. Han er en mann som jeg ikke har vært hos før, og han behøvde ikke ta på meg engang. Jeg ble så sinnsykt nervøs, rødmet og svettet, har aldri vært sååå ille før, selv om jeg er sjenert.

Er litt stiv i ryggen og bestilte time hos kiropraktor, men det skulle jeg aldri har gjort. Jeg begynte å svette i fra jeg gikk inn på venterommet. Følte meg heeelt utenfor der, selv om det jo egentlig ikke er skummelt. Behagelig kiropraktor, og jeg har ikke pleid å bry meg så mye så lenge jeg ikke har måtte kledd mye av meg ;-) i bukse og med bh så har det gått bra. Nå silte svetten og jeg var sikkert knallrød hele tiden, angrer veldig på at jeg bestilte time og gruer meg allerede til neste gang.

Har også begynt å rødme og svette lettere i det siste, i sosialesammenhenger. Hva i huleste kan jeg gjøre? Jeg kommer til å bli sosialt-handicapet hvis det fortsetter sånn her, for dette takler jeg ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235569-nerv%C3%B8s-hos-behandlereleger-osv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...