Gjest gomle Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 hehe Nå pratet du om meg igjen hehe... og ikke om deg selv hehe.... Er vel greit det, kjedelig med folk som elsker å prate om seg selv :-) Alle smilene er fordi jeg sitter og småler mens jeg skriver disse innleggene. Det var ganske gøy å skrive med deg :-) Jeg er en sånn blid type som er veldig irriterende når man har en dårlig dag :-) Forøvrig er jeg jente altså. 0 Siter
Babette Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Ja, den historien med firkanteggene var kjempegøy!! Ja, ikke sant? Jeg flirer fortsatt når jeg tenker på den. Det lages ikke så gode Donalhistorier lenger. Kriminalsakene med Mikke og Politimester Fiks var også gode. Og Donald som deltok i sangkonkurranse og vant fordi han var forkjøla og hadde hes stemme. Da han ble frisk, kasta de tomater på ham. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Ja, den historien er fantastisk! Både jeg og mannen min var ivrige Donald-lesere da vi var barn (på hver vår kant selvfølgelig) - og den historein husker vi veldig godt. De sang jo t.o.m. "På Vossevangen der vil eg bu"! *s* Ja, eg synast den historia vert betre og betre etterkvart så tida gjenge hiihi 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Ja, ikke sant? Jeg flirer fortsatt når jeg tenker på den. Det lages ikke så gode Donalhistorier lenger. Kriminalsakene med Mikke og Politimester Fiks var også gode. Og Donald som deltok i sangkonkurranse og vant fordi han var forkjøla og hadde hes stemme. Da han ble frisk, kasta de tomater på ham. hihi ... det er egentlig jeg som er onkel Donald da ... *sukk* hihi.... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Ja, det er en skikkelig kongereplikk. En annen Donald-historie jeg aldri glemmer er firkantmysteriet der de firkantede skapningene snakket nynorsk. Lurer på hvordan dette var i originalversjonen, for i USA finnes det vel ikke flere skriftspråk som er varianter av engelsk? Kanskje sørstatsdialekt eller noe? I originalversjonen snakket firkantfolket Sørstat-dialekt. Mens her hjemme ble det visst stor diskusjon rundt nynorsken, nynorskfolket ble fornærma over å bli latterliggjort på den måten. Hørte et radioprogram om dette for ikke lenge siden :-) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 I originalversjonen snakket firkantfolket Sørstat-dialekt. Mens her hjemme ble det visst stor diskusjon rundt nynorsken, nynorskfolket ble fornærma over å bli latterliggjort på den måten. Hørte et radioprogram om dette for ikke lenge siden :-) du store mi tid kva var det dei vart so gale på då? :)hihi 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Er vel greit det, kjedelig med folk som elsker å prate om seg selv :-) Alle smilene er fordi jeg sitter og småler mens jeg skriver disse innleggene. Det var ganske gøy å skrive med deg :-) Jeg er en sånn blid type som er veldig irriterende når man har en dårlig dag :-) Forøvrig er jeg jente altså. Åja, trodde du var gutt jeg hihi... *rødme* så bra dah hihi men nå pratet du jo om deg selv jo så bra da:) hihi 0 Siter
Gjest mij Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 du store mi tid kva var det dei vart so gale på då? :)hihi De mente vel de ble fremstilt som mindre intelligente. Det var muligens på Typisk Norsk jeg så dette.. Eller var det radio.. nei, itte vei je! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 De mente vel de ble fremstilt som mindre intelligente. Det var muligens på Typisk Norsk jeg så dette.. Eller var det radio.. nei, itte vei je! Oja det var nok ikkje på radio du såg dette tenkjer eg for det er ikkje mogeleg å sjå noko på radio hihi 0 Siter
Gjest mij Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Oja det var nok ikkje på radio du såg dette tenkjer eg for det er ikkje mogeleg å sjå noko på radio hihi Hvis en læt att augo!! ;-) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Åja, trodde du var gutt jeg hihi... *rødme* så bra dah hihi men nå pratet du jo om deg selv jo så bra da:) hihi Hm, hvorfor gjør du narr av meg? Synes du sa du ikke ble fornærmet jeg.. :-) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hvis en læt att augo!! ;-) Ojå hihi din litle luring hihi 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hm, hvorfor gjør du narr av meg? Synes du sa du ikke ble fornærmet jeg.. :-) Jeg gjør ikke narr av deg! Hmm... hvorfor trodde du det? Jeg prøvde å skrive gode ord jeg... Unnskyld. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg gjør ikke narr av deg! Hmm... hvorfor trodde du det? Jeg prøvde å skrive gode ord jeg... Unnskyld. Ikke tull ´a! Du skrev en hel haug med smilefjes og hi,hi plutselig, det lignet ikke de andre innleggene i det hele tatt, men de ligner litt på mine, bare svært overdrevet. Du kledde best å være deg selv, så kan heller jeg være meg :-) 0 Siter
Babette Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 hihi ... det er egentlig jeg som er onkel Donald da ... *sukk* hihi.... Og jeg vil gjerne være Dolly. Hun er skikkelig damete. Mne egentlig er jeg litt svak for Svarte-Petter. 0 Siter
Babette Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 I originalversjonen snakket firkantfolket Sørstat-dialekt. Mens her hjemme ble det visst stor diskusjon rundt nynorsken, nynorskfolket ble fornærma over å bli latterliggjort på den måten. Hørte et radioprogram om dette for ikke lenge siden :-) Haha, er det virkelig mulig? Da eier de ikke humor i alle fall. Og tar seg selv og sitt språk altfor høytidelig. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Og jeg vil gjerne være Dolly. Hun er skikkelig damete. Mne egentlig er jeg litt svak for Svarte-Petter. ha! svarte-petter du liksom hihi.... ha! ;o) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Ikke tull ´a! Du skrev en hel haug med smilefjes og hi,hi plutselig, det lignet ikke de andre innleggene i det hele tatt, men de ligner litt på mine, bare svært overdrevet. Du kledde best å være deg selv, så kan heller jeg være meg :-) Jeg er en meget mangfoldig person, akkurat som alle andre. Jeg er i bunn og grunn ingen klageperson. Det er psykiatrien som har medført det. I bunn og grunn var jeg en enkel og smilete person:) 0 Siter
Babette Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 ha! svarte-petter du liksom hihi.... ha! ;o) Han er så maskulin og tøff med de skjeggstubbene! 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg er en meget mangfoldig person, akkurat som alle andre. Jeg er i bunn og grunn ingen klageperson. Det er psykiatrien som har medført det. I bunn og grunn var jeg en enkel og smilete person:) Hvorfor havnet du hos psykiatrien da? (Det trenger du selvsagt ikke å svare på hvis du ikke har lyst!) Men hvis du hater psykiatrien, hvorfor kommer du deg ikke ut av den da? Jeg har ei venninne som har gått til psykolog et par år, og er veldig fornøyd, så det kommer vel an på hvem man kommer ut for antagelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.