Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gorken

Er veldig plaget av ørebetennelse, veske/betennelse i mellomøret og halsbetennelse.

Har vært til Øre - Nese - Hals spesialist, han anbefaler fjerning av mandler og dren i øret.

Hva med Homeopati?.

Leser at dette kan ha god virkning og har lyst til å prøve dette først, for å se om jeg vil bli

noe bedre.

Jeg er 34år og har hatt dette problemet siden jeg var liten, 7-8år,

og spist adskillige kurer med antibiotika.

Er det mulig å slippe å fjerne mandler, og slippe dren?.

Hva mener du om dette.

Du må bare svare meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23710-%C3%B8reverkmellom%C3%B8ret-stig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære gorken.

Du kan gjerne prøve homøopati og enkelte behandlere bruker også såkalte ørelys. Disse skaper et lite vakuum i øregangen som trekker på trommehinnen og enkelte terapeuter mener behandlingen kan være nyttig ved kronisk mellomørebetennelse. Dessverre er det ikke gjort forskning som bekrefter disse funnene og de positive rapportene bør derfor tas med en klype salt. Til slutt vil jeg si at det er "sunnere" å fjerne mandler og polypper enn å måtte bruke antibiotika flere ganger i året.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...