Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er en jente på kun 20 år som sliter med vond nakke. Jeg hadde en brystreduksjon da jeg var 17 år (som jeg fikk dekket pga ryggplager).

Men disse plagene har ikke bedret seg.

Jeg har hatt en dårlig holdning i mange år (helt siden jeg begynte å få pupper), og det har satt sine spor. Jeg prøver å rette opp ryggen, , men nakken er blitt "stygg", med en liten utstående "klump" som ikke går ann å rette!. Dette er både sjenerende og VONDT! Orker ikke tanken på at jeg skal leve med disse smertene resten av livet. Hva skal jeg gjøre?????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237603-vond-nakke/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei!

Jeg har også en sånn kul i nakken (ser litt pukkel ut i nakken på en måte). Kommer av mange år med dårlig holdning og "se ned i bakken" gange...

Har hatt den lenge og som deg orker jeg heller ikke tanken på å ha den resten av livet. Var derfor hos legen her om dagen for å få tatt røntgen og kanksje "fjerne den" eller få den redusert, men hun sa at det er ingenting å gjøre med den. Den kan kanskje bli mindre synlig hvis man er veldig opptatt av å gå og sitte med rett rygg og at den da vil flate ut litt..

Men dette prøver jeg og det er ikke lett å "huske på" å være rett i ryggen når man har en litt krom holdning i mang år...(ala Mette Marit...Fy meg;)

Dette var ikke noe oppløftende svar og jeg er like lei meg som deg for dumme kulen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237603-vond-nakke/#findComment-1893953
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...