Gjest eksfats Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 ja det fins nok de som er litt lavere også, tror nok det eksisterer personer med alle salgs høyder og vekt i alle land. men er fakta at nordmenn, dansker og nederlendere er generelt sett høye folkeslag. jeg selv er jo bevis på det, 159 cm og norsk. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 ja det fins nok de som er litt lavere også, tror nok det eksisterer personer med alle salgs høyder og vekt i alle land. men er fakta at nordmenn, dansker og nederlendere er generelt sett høye folkeslag. Sikkert fordi vi er så sunne ;b 0 Siter
Gjest eksfats Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Sikkert fordi vi er så sunne ;b men vi nordmenn har kommet så langt som genene kan ta oss... svenskene henger en cm etter:p 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 men vi nordmenn har kommet så langt som genene kan ta oss... svenskene henger en cm etter:p Er vi overrasket? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Hihi, nå surrer du litt Det er kilo som er ioverkant av dobbelt så mye som et pound. Jeg mener å huske at et pound er 0,454 kilo, men jeg er ikke sikker. Neida. ) Amerikanere veier jo 200 pund og sånt. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Neida. ) Amerikanere veier jo 200 pund og sånt. "Pound er i overkant av dobbelt så mye som kilo, men det nøyaktige tallet har jeg ikke." Jeg tolket det som at et pund er "verdt" dobbelt så mye som en kilo, og det ble jo helt feil. Men tror jeg skjønner hvordan du tenkte.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.