Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke fjerna Yahoo toolbar, og jeg vil ikke ha den! Har prøvd via Kontrollpanel- Legg til eller fjern programmer. Det er umulig!

Noen som kan hjelpe meg? På forhånd takk

Skrevet

Enig med deg! Irriterer meg også, men fjerning? Ikke peiling! Får du svar håper jeg at jeg får vite det:)

Skrevet

Jeg gikk inn på "blyantikonet" til venstre og trykket uninstall. Like etter var alt borte:) Jippi:)

Skrevet

Jeg gikk inn på "blyantikonet" til venstre og trykket uninstall. Like etter var alt borte:) Jippi:)

Takk skal du ha. Gjorde dette, men den forsvant ikke. Gikk inn på Help og gjorde som de skrev der, forsøkte igjen å via blyantikonet og kjørte omstart på maskina, men Yahoo Toolbar er der fortsatt. Den vil ikke bort

Skrevet

Jeg gikk til "Verktøy" og "administrer tillegg" deaktiverte yahoo, kjørte så omstart.

Skrevet

Gikk du inn på lista og fjernet dem du ikke ville ha - det var iallefall to sider jeg fant der jeg kunne trykke vekk (avkryssing) det jeg ikke ville ha. Sitter igjen med en liten toolbar med email og games. Alt det andre fikk jeg slettet.

Skrevet

Jeg gikk til "Verktøy" og "administrer tillegg" deaktiverte yahoo, kjørte så omstart.

Takk skal du ha! Det hjalp jo slik at jeg fikk den bort fra skjermvinduet. Men jeg får jo fortsatt ikke avinnstallert den.

Skrevet

Takk skal du ha! Det hjalp jo slik at jeg fikk den bort fra skjermvinduet. Men jeg får jo fortsatt ikke avinnstallert den.

Jeg er fornøyd bare jeg slipper å se den!

Skrevet

Jeg er fornøyd bare jeg slipper å se den!

Ja det hjelper godt når den ikke tar en bit av skjermbildet.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Man må gjøre som du skrev, men før omstart må hele katalogen Yahoo under programfiler fjernes. (Det er filen yt.dll som lager trøbbelet og må vekk.) Etter omstart går man inn i kontrollpanel og fjerner Yahoo toolbar fra lista.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...