Osiris Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Jeg får ikke fjerna Yahoo toolbar, og jeg vil ikke ha den! Har prøvd via Kontrollpanel- Legg til eller fjern programmer. Det er umulig! Noen som kan hjelpe meg? På forhånd takk 0 Siter
Qwerty2 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Enig med deg! Irriterer meg også, men fjerning? Ikke peiling! Får du svar håper jeg at jeg får vite det:) 0 Siter
Qwerty2 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Jeg gikk inn på "blyantikonet" til venstre og trykket uninstall. Like etter var alt borte:) Jippi:) 0 Siter
Osiris Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Jeg gikk inn på "blyantikonet" til venstre og trykket uninstall. Like etter var alt borte:) Jippi:) Takk skal du ha. Gjorde dette, men den forsvant ikke. Gikk inn på Help og gjorde som de skrev der, forsøkte igjen å via blyantikonet og kjørte omstart på maskina, men Yahoo Toolbar er der fortsatt. Den vil ikke bort 0 Siter
frosken Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Jeg gikk til "Verktøy" og "administrer tillegg" deaktiverte yahoo, kjørte så omstart. 0 Siter
Qwerty2 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Gikk du inn på lista og fjernet dem du ikke ville ha - det var iallefall to sider jeg fant der jeg kunne trykke vekk (avkryssing) det jeg ikke ville ha. Sitter igjen med en liten toolbar med email og games. Alt det andre fikk jeg slettet. 0 Siter
Osiris Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Jeg gikk til "Verktøy" og "administrer tillegg" deaktiverte yahoo, kjørte så omstart. Takk skal du ha! Det hjalp jo slik at jeg fikk den bort fra skjermvinduet. Men jeg får jo fortsatt ikke avinnstallert den. 0 Siter
frosken Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Takk skal du ha! Det hjalp jo slik at jeg fikk den bort fra skjermvinduet. Men jeg får jo fortsatt ikke avinnstallert den. Jeg er fornøyd bare jeg slipper å se den! 0 Siter
Osiris Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Jeg er fornøyd bare jeg slipper å se den! Ja det hjelper godt når den ikke tar en bit av skjermbildet. 0 Siter
en mann Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg gikk til "Verktøy" og "administrer tillegg" deaktiverte yahoo, kjørte så omstart. Man må gjøre som du skrev, men før omstart må hele katalogen Yahoo under programfiler fjernes. (Det er filen yt.dll som lager trøbbelet og må vekk.) Etter omstart går man inn i kontrollpanel og fjerner Yahoo toolbar fra lista. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.