Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er en mann på 40 år som lider av store søvnvansker.

det som er det største problemet er innsovningen..jeg kan ligge omtrent hele natten før jeg får sove.

av den grunn har jeg nå i et par år brukt zopiclone 7.5 mg.

jeg har prøvd mange forskjellige sovemedisiner-men det er kun zopiclone som har virket.

nå er problemet at jeg må ta mange for at det skal virke.

faktisk så må jeg ta 4 tabletter..av og til enda flere.

jeg tør ikke fortelle min fastlege om dette da jeg både regner med at han karakteriserer det som misbruk og at jeg blir nektet og få ny resept.

jeg føler ikke at det er misbruk,jeg bruker tablettene så lenge jeg har,når jeg er fri må jeg klare meg uten.

spørsmålet er om det finnes andre typer sovemedisin på markedet som jeg kan prøve i stedet for de jeg bruker nå?

jeg er klar over at jeg tar allt for høye doser-men det er desverre det jeg må for at det skal virke.

jeg får tilsammen 60 tabletter i måneden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238252-s%C3%B8vnvansker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...