Gå til innhold

Overnatting i Sverige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag til koselige steder rett nedenfor svenskegrensa.

Videoannonse
Annonse
Gjest Morsk
Skrevet

He he..unnskyld, men den norsk-svenske grensa er bortimot 1500 kilometer lang, så litt mer spesifikt hadde vel vært en fordel?

Skrevet

He he..unnskyld, men den norsk-svenske grensa er bortimot 1500 kilometer lang, så litt mer spesifikt hadde vel vært en fordel?

Så Køben er ikke eksotisk nok, men Sverige er...?

Hø..:-)

Skrevet

Hvem nevnte Køben???

Gjest Morsk
Skrevet

He he..finnes vel knapt noe mer eksotisk en alle de inavlede innbyggerne på begge sider av grensen i Eda-området.

Som hobby-antroposof er det like spennende hver gang å dra på Harrytur dit:)

Skrevet

Hvem nevnte Køben???

Sorry...., den var intern!

Skrevet

He he..finnes vel knapt noe mer eksotisk en alle de inavlede innbyggerne på begge sider av grensen i Eda-området.

Nå vetjeg ikke hvor det Eda-området er, men det høres skummelt ut..!

Jeg er derimot forferdelig nysgjerrig på hva de lager for noe på alle de gårdene som det står et sånt hjemmelaget skilt med "Hemslöjd" på...., men jeg tørr aldri stoppe å sjekke..:-)

Gjest Morsk
Skrevet

Jeg er derimot forferdelig nysgjerrig på hva de lager for noe på alle de gårdene som det står et sånt hjemmelaget skilt med "Hemslöjd" på...., men jeg tørr aldri stoppe å sjekke..:-)

Ja, det er et nokså skummelt område hvor kniven sitter løst i slira når hjemmebrenten er konsumert, så det er nok der "Hemslöjd" kommer inn i bildet:)

Skrevet

Eda var vel et av tilholdsstedene Rune Rudberg hadde i Sverige for noen år tilbake - da han flyktet fra skattemyndigheter, barnemødre og diverse.

Nuff said?

Skrevet

hmm... hva er en hobby-antroposof?

Gjest Morsk
Skrevet

hmm... hva er en hobby-antroposof?

Var det ordet hobby eller antroposof du ville ha forklart nærmere?

• 3 uker senere...
Skrevet

Var det ordet hobby eller antroposof du ville ha forklart nærmere?

Det var bruken av "antroposof" i denne sammenhengen jeg lurte litt på... :-)

Skrevet

Det var bruken av "antroposof" i denne sammenhengen jeg lurte litt på... :-)

Forståelig. Jeg surret og mente antropolog.

1-0 til deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...