fineline Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Noen forslag til koselige steder rett nedenfor svenskegrensa. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 He he..unnskyld, men den norsk-svenske grensa er bortimot 1500 kilometer lang, så litt mer spesifikt hadde vel vært en fordel? 0 Siter
MsSophie Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 He he..unnskyld, men den norsk-svenske grensa er bortimot 1500 kilometer lang, så litt mer spesifikt hadde vel vært en fordel? Så Køben er ikke eksotisk nok, men Sverige er...? Hø..:-) 0 Siter
fineline Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Skrevet 26. juli 2006 Så Køben er ikke eksotisk nok, men Sverige er...? Hø..:-) Hvem nevnte Køben??? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Så Køben er ikke eksotisk nok, men Sverige er...? Hø..:-) He he..finnes vel knapt noe mer eksotisk en alle de inavlede innbyggerne på begge sider av grensen i Eda-området. Som hobby-antroposof er det like spennende hver gang å dra på Harrytur dit:) 0 Siter
MsSophie Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Hvem nevnte Køben??? Sorry...., den var intern! 0 Siter
MsSophie Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 He he..finnes vel knapt noe mer eksotisk en alle de inavlede innbyggerne på begge sider av grensen i Eda-området. Som hobby-antroposof er det like spennende hver gang å dra på Harrytur dit:) Nå vetjeg ikke hvor det Eda-området er, men det høres skummelt ut..! Jeg er derimot forferdelig nysgjerrig på hva de lager for noe på alle de gårdene som det står et sånt hjemmelaget skilt med "Hemslöjd" på...., men jeg tørr aldri stoppe å sjekke..:-) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Nå vetjeg ikke hvor det Eda-området er, men det høres skummelt ut..! Jeg er derimot forferdelig nysgjerrig på hva de lager for noe på alle de gårdene som det står et sånt hjemmelaget skilt med "Hemslöjd" på...., men jeg tørr aldri stoppe å sjekke..:-) Ja, det er et nokså skummelt område hvor kniven sitter løst i slira når hjemmebrenten er konsumert, så det er nok der "Hemslöjd" kommer inn i bildet:) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Nå vetjeg ikke hvor det Eda-området er, men det høres skummelt ut..! Jeg er derimot forferdelig nysgjerrig på hva de lager for noe på alle de gårdene som det står et sånt hjemmelaget skilt med "Hemslöjd" på...., men jeg tørr aldri stoppe å sjekke..:-) Eda var vel et av tilholdsstedene Rune Rudberg hadde i Sverige for noen år tilbake - da han flyktet fra skattemyndigheter, barnemødre og diverse. Nuff said? 0 Siter
kavli Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 He he..finnes vel knapt noe mer eksotisk en alle de inavlede innbyggerne på begge sider av grensen i Eda-området. Som hobby-antroposof er det like spennende hver gang å dra på Harrytur dit:) hmm... hva er en hobby-antroposof? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 hmm... hva er en hobby-antroposof? Var det ordet hobby eller antroposof du ville ha forklart nærmere? 0 Siter
kavli Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Var det ordet hobby eller antroposof du ville ha forklart nærmere? Det var bruken av "antroposof" i denne sammenhengen jeg lurte litt på... :-) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Det var bruken av "antroposof" i denne sammenhengen jeg lurte litt på... :-) Forståelig. Jeg surret og mente antropolog. 1-0 til deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.