Gå til innhold

Hvor mange har truffet noen fra nettet?

Anbefalte innlegg

Gjest Love is in the air
Skrevet

Dette kunne jeg tenkt meg å vite..

Har noen blitt kjent/truffet personlig en man har "truffet" på nettet?

- og har det blitt en kjæreste ut av det evt...

Kunne vært artig å høre solskinnshistorier, eller evt. skrekkhistorier:)

Videoannonse
Annonse
ostepop1365380989
Skrevet

Jeg har!

Ex'en min møtte jeg på nett...

Gjest ikke positiv til det
Skrevet

Har jo hørt om folk som har truffet hverandre over nett, og romantikk har oppstått. Men i 9 av 10 tilfeller har den ene av partene fortsatt med nettflørtingen også etter den fant kjæreste. Folk blir ofte litt avhengige av sånt.. Er man ikke veldig nerd selv tror jeg ikke det er noe å satse på nett nerder altså.

Mange parforhold ryker jo nettopp fordi den ene tilbringer for mye tid foran dataen, og folk som sjekker på nett gjør vel det.

Skrevet

Tja, hadde en del kvinnehistorier etter at mitt første ekteskap røyk, kvinner jeg kom i kontakt med via internett.

Brant meg skikkelig første gang - og lærte da den gyldne regel om at man aldri vet hvordan folk egentlig er gjennom hva som skrives på chat, forum o.l.

Er i dag gift og har barn med en annen DOLer.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg har truffet flere, noen jeg opplevde som fullstendig bortkastet tid, noen har blitt perifere venner, noen har blitt gode venner, noen har blitt ONS, noen har blitt korte flørter, noen litt lengre flørter og en har jeg vært samboer og fått barn med.

Min erfaring er at det er omtrent som med alle andre steder man treffer folk, noen er bra, noen er dårlige, noen klikker man med - og noen var bare bortkastet tid.

Jeg traff mange over en kort periode for endel år siden, de aller fleste har jeg ikke snakket med siden, og det ble med den ene koppen med kaffe.

Det er svært få man virkelig finner tonen med :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har truffet flere jeg har snakket med i årevis, men det er bare vennetreff. Møttes alle sammen, så det var ikke noe en-og-en-treff. Koselig var det. :)

Skrevet

Har truffet min kjære gjennom Blink.

Vi har nå vært sammen i to år og har vært samboere i 6 mnd.

Min søster fant også mannen sin på nett. De har vært sammen i seks år, gift i tre år og har to barn.

Nettet funker det.

Skrevet

Har jo hørt om folk som har truffet hverandre over nett, og romantikk har oppstått. Men i 9 av 10 tilfeller har den ene av partene fortsatt med nettflørtingen også etter den fant kjæreste. Folk blir ofte litt avhengige av sånt.. Er man ikke veldig nerd selv tror jeg ikke det er noe å satse på nett nerder altså.

Mange parforhold ryker jo nettopp fordi den ene tilbringer for mye tid foran dataen, og folk som sjekker på nett gjør vel det.

Dette er vel noe av det dummeste jeg har lest på lenge.

Det er jo som å si at folk som treffer hverandre på et utested fortsetter å fly på by'n og sjekke opp folk.

Skrevet

Det er jo som å si at folk som treffer hverandre på et utested fortsetter å fly på by'n og sjekke opp folk.

He he! Jeg traff min i studietiden, så dersom han plutselig bestemmer seg for litt ekstra studier må jeg altså begynne å bli mistenksom!! ;-)

Skrevet

Jeg fant typen på nettet for ca 10 år siden. men vi ble ikke sammen før nå nettopp. Møttes første gang "in real life" for ca 5-6 år siden. De siste tre eks'ene mine møtte jeg også på nett. Og mer enn halvparten av vennene mine har jeg møtt på nett. Og en hel haug av "bekjente". Kan tenke meg jeg har møtt oppimot 100 stk gjennom internett de siste 10 årene. (Mange har jeg møtt helt tilfeldig uten at det var avtalt) Men nett-flørting har jeg ikke drevet med. Eller, ikke seriøs flørting iallefall. Alle jeg har møtt har jeg møtt uten at det har vært tanke om noe romantisk forhold. Noen ganger har det likevel blitt det.

Gjest Persille
Skrevet

He he! Jeg traff min i studietiden, så dersom han plutselig bestemmer seg for litt ekstra studier må jeg altså begynne å bli mistenksom!! ;-)

For ikke å snakke om hvis man treffer noen gjennom jobben!

Skrevet

For ikke å snakke om hvis man treffer noen gjennom jobben!

Ja, da må man bare håpe på førtidspensjonering, hvis ikke så ligger man tynt an!

Skrevet

Det er nå bare min erfaring da. Og alle vet at mange er nettavhengige og mange er avhengige av spenningen å flørte på nett gir.

Tror ikke jeg har hørt om noen som er avhengige av å gå på byen...

Skrevet

Det er nå bare min erfaring da. Og alle vet at mange er nettavhengige og mange er avhengige av spenningen å flørte på nett gir.

Tror ikke jeg har hørt om noen som er avhengige av å gå på byen...

Hvorfor er du på nett sjøl da, hvis folk som er på nett per definisjon er nettavhengige?

Er det deg sjøl du har dårlig erfaring med?

Skrevet

Hvorfor er du på nett sjøl da, hvis folk som er på nett per definisjon er nettavhengige?

Er det deg sjøl du har dårlig erfaring med?

Jeg er ikke akkurat mye på nett, innom her i dann og vann når jeg er på jobb. Aldri i fritiden og jeg driver aldri med chatting eller flørting.

Det var vel chatting og flørting som var en del av temaet ikke sant?

Siden du har piggene så til de grader ut kan jeg tenke meg hvor mye du er på nett...

Gjest heffalumpen
Skrevet

Vet om mange, det er vanligere enn du tror.

Skrevet

Jeg er ikke akkurat mye på nett, innom her i dann og vann når jeg er på jobb. Aldri i fritiden og jeg driver aldri med chatting eller flørting.

Det var vel chatting og flørting som var en del av temaet ikke sant?

Siden du har piggene så til de grader ut kan jeg tenke meg hvor mye du er på nett...

Jeg er mye på nett ja, nekter ikke for det. Dermed ser jeg også at det er alle slags folk på nettet, så også hyggelige mennesker som folk flest, ikke bare en spesiell mennesketype, som du ser ut til å mene, folk man blir venner med i RL etter hvert, folk man diskuterer felles interesser med osv. Hva er galt med det?

Men jeg har ingen pigger ute, jeg bare rister lett på hodet av dine påstander som jeg ikke synes holder vann. Men deg om det.

Skrevet

Jeg traff mannen min på IRC for 6 1/2 års tid siden - nå har vi vært gift i litt mer enn 4 år :)

Skrevet

Jeg er mye på nett ja, nekter ikke for det. Dermed ser jeg også at det er alle slags folk på nettet, så også hyggelige mennesker som folk flest, ikke bare en spesiell mennesketype, som du ser ut til å mene, folk man blir venner med i RL etter hvert, folk man diskuterer felles interesser med osv. Hva er galt med det?

Men jeg har ingen pigger ute, jeg bare rister lett på hodet av dine påstander som jeg ikke synes holder vann. Men deg om det.

De jeg kjenner som drev med nettsjekking sluttet hvertfall fort med det når de så hvordan folk der var. Kanskje greit at like folk holder seg til sine? Da kan jo nett-nerder holde sammen!

Skrevet

Jeg møtte mannen min på IRC for 8 år siden.

Vi har nå vært gift i 6 år og har det veldig godt sammen. Venter barn nr 2 snart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...