Gå til innhold

Hvor mange har truffet noen fra nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De jeg kjenner som drev med nettsjekking sluttet hvertfall fort med det når de så hvordan folk der var. Kanskje greit at like folk holder seg til sine? Da kan jo nett-nerder holde sammen!

Ja, du har nok rett, folk som er på nett er en type, og alle andre en annen type.

Videoannonse
Annonse
Gjest ikke positiv til det
Skrevet

Ja, du har nok rett, folk som er på nett er en type, og alle andre en annen type.

Var ikke det jeg sa, eller mente og det vet du godt. Men de som er mye på nett har en ting felles som skiller dem fra de andre, nemlig at de er voldsomt mye på nett. Og DET er jo ikke en positiv egenskap da.

Skrevet

Jeg fant ektemannen min på match.com . Vi "brevvekslet" i et halvt år, møttes så og han fridde etter 3 dager. 1 år etter var vi gift og nå, 1 år senere venter vi oss barn!

Gutten er herlig og jeg elsker han over alt på denne jord.

Takk til internett og match.com:)

Gjest surrehøne
Skrevet

Jeg fant ektemannen min på match.com . Vi "brevvekslet" i et halvt år, møttes så og han fridde etter 3 dager. 1 år etter var vi gift og nå, 1 år senere venter vi oss barn!

Gutten er herlig og jeg elsker han over alt på denne jord.

Takk til internett og match.com:)

Er match gratis? Og seriøst?

Gjest Ut på tur
Skrevet

Ja, da må man bare håpe på førtidspensjonering, hvis ikke så ligger man tynt an!

Jeg møtte min kjæreste på en busstur, så jeg blir litt engstelig hver gang han tar bussen :)

Skrevet

Fant en fyr på nett som endte opp med å bli bestekompisen min en periode.

Skrevet

Er match gratis? Og seriøst?

Hei. Det var gratis før - men tror det koster mnd avgift nå.

Seriøst... hmmm... det er nok mange av begge typer der. Mange som kun ønsker seg en natt med deg - etc.. men de jeg ble kjent med virket normale nok - iallefall mannen min:)

Men jeg brukte tid på å bli kjent med han (og en to tre andre) før jeg gadd å i det hele tatt møte han. De andre forsvant fort, forskjellige intr og avstand etc.. men jeg fant tonen med mannen min med en gang og det har jeg aldri angret på!

Skrevet

Mmm... :o) Vi traff hverandre på nettet i april i fjor, ble kjærester i mai i fjor og forlovet oss i mai i år. :o)

Vi elsker hverandre så det tyter ut av alle porene i huden og vi er gale etter hverandre begge to....

Skrevet

Jeg traff min kjære på internett. På qxl og det var i år 2000.

I dag er vi lykkelig gift og har to barn :-)

Skrevet

Jeg traff min kjære på internett. På qxl og det var i år 2000.

I dag er vi lykkelig gift og har to barn :-)

Neimen .. det var spennende :)

Men du kan jo ikke seriøst mene at dere traff hverandre på nett-auksjon :)

Krever nærmere forklaring her... hehe...

Skrevet

Neimen .. det var spennende :)

Men du kan jo ikke seriøst mene at dere traff hverandre på nett-auksjon :)

Krever nærmere forklaring her... hehe...

He he, nei det var feil. Det skulle være ICQ :-)

Skrevet

He he, nei det var feil. Det skulle være ICQ :-)

Hihi.. Da skjønner jeg :) lol

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...