Gemini Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 De jeg kjenner som drev med nettsjekking sluttet hvertfall fort med det når de så hvordan folk der var. Kanskje greit at like folk holder seg til sine? Da kan jo nett-nerder holde sammen! Ja, du har nok rett, folk som er på nett er en type, og alle andre en annen type. 0 Siter
Gjest ikke positiv til det Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Ja, du har nok rett, folk som er på nett er en type, og alle andre en annen type. Var ikke det jeg sa, eller mente og det vet du godt. Men de som er mye på nett har en ting felles som skiller dem fra de andre, nemlig at de er voldsomt mye på nett. Og DET er jo ikke en positiv egenskap da. 0 Siter
Qwerty2 Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Jeg fant ektemannen min på match.com . Vi "brevvekslet" i et halvt år, møttes så og han fridde etter 3 dager. 1 år etter var vi gift og nå, 1 år senere venter vi oss barn! Gutten er herlig og jeg elsker han over alt på denne jord. Takk til internett og match.com:) 0 Siter
Gjest surrehøne Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Jeg fant ektemannen min på match.com . Vi "brevvekslet" i et halvt år, møttes så og han fridde etter 3 dager. 1 år etter var vi gift og nå, 1 år senere venter vi oss barn! Gutten er herlig og jeg elsker han over alt på denne jord. Takk til internett og match.com:) Er match gratis? Og seriøst? 0 Siter
Gjest Ut på tur Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Ja, da må man bare håpe på førtidspensjonering, hvis ikke så ligger man tynt an! Jeg møtte min kjæreste på en busstur, så jeg blir litt engstelig hver gang han tar bussen 0 Siter
Piraye Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Fant en fyr på nett som endte opp med å bli bestekompisen min en periode. 0 Siter
Qwerty2 Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Er match gratis? Og seriøst? Hei. Det var gratis før - men tror det koster mnd avgift nå. Seriøst... hmmm... det er nok mange av begge typer der. Mange som kun ønsker seg en natt med deg - etc.. men de jeg ble kjent med virket normale nok - iallefall mannen min:) Men jeg brukte tid på å bli kjent med han (og en to tre andre) før jeg gadd å i det hele tatt møte han. De andre forsvant fort, forskjellige intr og avstand etc.. men jeg fant tonen med mannen min med en gang og det har jeg aldri angret på! 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Mmm... ) Vi traff hverandre på nettet i april i fjor, ble kjærester i mai i fjor og forlovet oss i mai i år. ) Vi elsker hverandre så det tyter ut av alle porene i huden og vi er gale etter hverandre begge to.... 0 Siter
Tonette Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Jeg traff min kjære på internett. På qxl og det var i år 2000. I dag er vi lykkelig gift og har to barn :-) 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Jeg traff min kjære på internett. På qxl og det var i år 2000. I dag er vi lykkelig gift og har to barn :-) Neimen .. det var spennende Men du kan jo ikke seriøst mene at dere traff hverandre på nett-auksjon Krever nærmere forklaring her... hehe... 0 Siter
Tonette Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Neimen .. det var spennende Men du kan jo ikke seriøst mene at dere traff hverandre på nett-auksjon Krever nærmere forklaring her... hehe... He he, nei det var feil. Det skulle være ICQ :-) 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 He he, nei det var feil. Det skulle være ICQ :-) Hihi.. Da skjønner jeg lol 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.