Gå til innhold

Treningsmatte

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Etter at Glimtipper her klarte og få meg til røre på kroppen, fant jeg ut at jeg trenger en treningsmatte, gulvet var litt hardt ;-)

Noen som vet om jeg kan få kjøpt det på nett?

Skulle hatt sånne små vekter også.

Videoannonse
Annonse
Ørkenvandreren
Skrevet

Du finner både rimelige matter og vekter på XXL Sport. Hvis du ikke har en slik butikk i nærheten, så kanskje de samme varene er tilgjengelig i nettbutikken deres; xxl.no.

En annen mulighet på nettet er treningspartner.no .

Gjest Shira12
Skrevet

Du finner både rimelige matter og vekter på XXL Sport. Hvis du ikke har en slik butikk i nærheten, så kanskje de samme varene er tilgjengelig i nettbutikken deres; xxl.no.

En annen mulighet på nettet er treningspartner.no .

Takk for tips! :o)

De hadde ikke matter på XXL sin nettbutikker, og jeg er langt unna en av butikkene deres.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg kjøpte en kjempedeilig og litt tjukk treningsmatte på G-sport. Den var av merket Nordic. Anbefales. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg kjøpte en kjempedeilig og litt tjukk treningsmatte på G-sport. Den var av merket Nordic. Anbefales. :)

Jeg får ta turen innom G-sport en dag og se om de har.

Takk for tips :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg får ta turen innom G-sport en dag og se om de har.

Takk for tips :o)

Bare hyggelig. :) Den er veldig god å gjøre styrkeøvelser på ihvertfall. Tynne matter får jeg bare vondt i knærne av når jeg skal ta armhevinger, feks. (Ja, jeg tar juksearmhevinger.) ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Bare hyggelig. :) Den er veldig god å gjøre styrkeøvelser på ihvertfall. Tynne matter får jeg bare vondt i knærne av når jeg skal ta armhevinger, feks. (Ja, jeg tar juksearmhevinger.) ;)

Det er for det meste styrkeøvelser jeg skal ta.

Må begynne og trene opp igjen kroppen.

Petrine Eiffel
Skrevet

Du kan få kjøpt min, investering på over 500,- for et halvt år siden...brukt TO ganger! At jeg ALDRI lærer:-)

Gjest Shira12
Skrevet

Du kan få kjøpt min, investering på over 500,- for et halvt år siden...brukt TO ganger! At jeg ALDRI lærer:-)

He he, er redd for at jeg også skal la den støve bort.

Men jeg vil prøve!

Skrevet

De er veldig fine å legge under overmadrassen når madrassen virker for myk :-)

Petrine Eiffel
Skrevet

De er veldig fine å legge under overmadrassen når madrassen virker for myk :-)

Åååå, tusen takk for tipset. Jeg har for myk madrass nemlig:-)

Skrevet

Åååå, tusen takk for tipset. Jeg har for myk madrass nemlig:-)

Veldig effektivt og mye billigere enn nye madrass :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...