Gå til innhold

Jeg har vært på Lidl - parfyme og sånn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og der kjøpte jeg gensaks til 69,90 med lange teleskophåndtak - nye gåstaver 110 cm og parfyme til 34,-

Ja, og så noen kyllinglår og sånn da -

men det jeg egentlig skulle si var, at den parfymen lukter vanvittig godt - sitter her og nyter meg selv jeg - hvorfor er noen parfymer billige og noen dyre? er det noe kjemisk - eller er det bare merkenavnet som gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok forskjell på innholdsstoffene ja.

Men du, som er så Lidl-frelst, vet du om de har fersken-juice (evt -nektar) der?

Finner det ikke i vanlige butikker, bare i blanding med andre smaker. Og jeg vil ha fersken-juice, til verdens beste drink! hehe

Skrevet

Men du, som er så Lidl-frelst, vet du om de har fersken-juice (evt -nektar) der?

Finner det ikke i vanlige butikker, bare i blanding med andre smaker. Og jeg vil ha fersken-juice, til verdens beste drink! hehe

Mulig - jeg skal se etter det neste gang :)

Skrevet

Gensaks? Hva ER det dere driver med nedpå der hos dere??

Skrevet

Det var da ikke meg som skrev om gensaks, men flisa :-)

Men jeg har fantasi nok til å anta at hun mener grensaks. Sånn som man beskjærer busker og sånt med.

Skrevet

Skal du klippe av genene dine?

:-)

Ja -det er noen egenskaper jeg vil blikvitt :)

Skrevet

Vi maniPULERer oss :)

Gjest girl with no name
Skrevet

Skal du klippe av genene dine?

:-)

DET hadde vært kjekt det! Ryddet opp i det vi har arvet fra forfedrene.

Skrevet

Har ikke peiling på parfymer, har nettopp begynt å bruke dem igjen etter å ha hatt småbarn i snart sju år - men det jeg ville si er at de har noe helt fantastisk på Lidl: hermetisk laksefilet (nesten lignende makrell i tomat) med fire ulike smaker. Absolutt helt nydelig i sommervarmen; anbefales på det sterkeste!

Mine store Lidl-kupp har ellers vært bilsete til sjuåringen og ørten par lærsko/skinnsandaler til begge ungene - pris: fra 25 til 79 kroner paret..! Og så er gubben svak for vaniljedessertene i porsjonsbeger. ;)

Skrevet

Har ikke peiling på parfymer, har nettopp begynt å bruke dem igjen etter å ha hatt småbarn i snart sju år - men det jeg ville si er at de har noe helt fantastisk på Lidl: hermetisk laksefilet (nesten lignende makrell i tomat) med fire ulike smaker. Absolutt helt nydelig i sommervarmen; anbefales på det sterkeste!

Mine store Lidl-kupp har ellers vært bilsete til sjuåringen og ørten par lærsko/skinnsandaler til begge ungene - pris: fra 25 til 79 kroner paret..! Og så er gubben svak for vaniljedessertene i porsjonsbeger. ;)

Vi spiser disse sjokolade/vanilje-dessertene til 2,50 pr stk. nam.

Og skoene der har vært BRA!

Skrevet

Da er eventuelle genetiske nøtter knekt, tenker jeg!

*s*

- siden du hadde kjøpt _gensaks_, altså...

Skrevet

Og så har det en frokostblanding som er kjempe god med Cultura på. Husker ikke navnet, men den koster ca kr 23. Hmm, tro om jeg skal ta meg en tur snart .....

http://www.lidl.no/no/home.nsf/pages/c.o.20060814.index

Skrevet

Hei på deg :-)

Jeg finner også mye bra på Lidl. Har kosa meg noe veldig i ei herlig hengekøye derfra i hele sommer... så har jeg kjøpt lag-selv-stempel som er greit å ha liggende i ganga i tilfelle det kommer noen med loddbøker. ++ masse annet rart og greit.

Hva het den parfymen som du likte? Jeg har ikke turt å prøve noe slikt ennå.

Hilsen fra

Skrevet

Hei på deg :-)

Jeg finner også mye bra på Lidl. Har kosa meg noe veldig i ei herlig hengekøye derfra i hele sommer... så har jeg kjøpt lag-selv-stempel som er greit å ha liggende i ganga i tilfelle det kommer noen med loddbøker. ++ masse annet rart og greit.

Hva het den parfymen som du likte? Jeg har ikke turt å prøve noe slikt ennå.

Hilsen fra

*løper ut på badet*

Suddenly heter den :)

Ellers kjøper jeg oppvaskmaskintabletter der og sånn en rød pumpeflaske med rød håndsåpe - den er så fin å ha på kjøkkenet - tar bort til og med fiskelukt.

Og så kjøper jeg dusjolje - en hvit flaske med mørkeblå dekor og kork. Den er herlig.

Vi har sånn såpeautomat i dusjen - så det er også kjekt med svære flasker shampo til unga :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...