Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Rhea Silvia

LEste i et ukeblad om kosttilskuddet Bronc Air som skulle være reine vidunderkurenn for dei som har astma.

Sønnen min på 22 mnd blir behandlet for en mulig astma etter pustebesvær og tett bronkioler, han får nå Pulmicort og Brycanil. Vil han ha nytte av Bronc Air i tillegg?

Fireåringen min er tidvis plaget med høste, særlig nattetid.

Legen vil ikke utelukke en lett astma, men hun blir ikkje behandlet for dette. Kan hun ha nytte av Bronc Air i periodene med hoste.

Har du erfaringer ved bruk av dette kosttilskuddet og er noen grunn til ikkje å prøve det?

Mvh hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24157-broncair-til-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Rhea Silvia,

Jeg kjenner dessverre ikke til dette kosttilskuddet og har heller ingen erfaring med å bruke det. Kan du fortelle mer om innehold etc.?

Hei igjen!

BroncAir er omtalt i Norsk Ukeblad nr 13 i år.

Det er omtalt som et ayurvedisk urtepreparat, og innholder ingefær, men også lakrisrot, kanel, lang pepper, rårørsukker og kardemomme.

Det høres altså veldig tilforlatelig ut, men jeg er av natur skeptisk, særlig når det gjelder medisiner og urtepreparater til barn.

Ha en fortsatt godpåske!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24157-broncair-til-barn/#findComment-103350
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...