Gå til innhold

Forelsket men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

La inn dette på samliv, men ingen respons, så jeg prøver her.

Jeg har møtt en fyr på jobb som har fanget oppmerksomheten min. Han flørtet ganske mye med meg til å begynne med, litt fremdeles også, men blir ikke helt klok på han (bombe!). Han sier så ofte at han skal ut å jakte på damer og at han har så mye å gi, men ingen som vil ha det og at han trenger en date. Også sier han at det er på tide at jeg finner meg noen og at jeg snart må få barn (som selvsagt er helt riktig, årene flyr her). Prøver å være like entusiastisk hver gang det kommer opp et forslag om at vi to kan gjøre noe sammen en dag, men så bare tuller han det vekk også blir det ingenting av det. Blir så forvirret og blir mer og mer skeptisk til å si noe om at jeg gjerne vil treffe han/ ha en date. Har tatt feil mange ganger før og er litt redd for NOK en gang være nødt til å "komme over" forelskelsen. Men idag kjenner jeg at jeg er litt lei meg pga. dette.

Hva tror dere? Kan han være interresert i meg når han hele tiden holder på med disse dame-kommentarene? Han er veldig grei å snakke med ellers, ikke avvisende i det hele tatt. Han er separert, kunne vært skilt men papirene er visst bare blitt liggende selv om ex'en har funnet seg en ny fyr. Er ikke dette litt merkelig?

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Umulig å svare verken det ene eller det andre.

Men hva har du å tape på å be ham på en date?

Klin til. Da slipper du å lure. :)

Skrevet

Tror ikke han er interessert.

Og det er ikke rart at de ikke har fått "rotet" seg til å ordne med skilsmissepapirene.

Skrevet

Måtte bare si jeg....har vært separert i ...4 år tror jeg det er blitt, og vi har heller ikke fått ordnet med "full skillsmisse".

hm....tenkte først når jeg leste innlegget ditt at det er jo ikke unormalt det....hehe....men plutselig slo det meg nå at....kanskje jeg oxo er unormal....?....Kanksje snart fikse det jeg å....:-)

Skrevet

Måtte bare si jeg....har vært separert i ...4 år tror jeg det er blitt, og vi har heller ikke fått ordnet med "full skillsmisse".

hm....tenkte først når jeg leste innlegget ditt at det er jo ikke unormalt det....hehe....men plutselig slo det meg nå at....kanskje jeg oxo er unormal....?....Kanksje snart fikse det jeg å....:-)

jeg var unormal noen mnd jeg også.

Skrevet

jeg var unormal noen mnd jeg også.

Overser at du skriver bare noen mnd jeg...og slår meg tilro med at det er flere som meg der ute...:-p

Skrevet

Overser at du skriver bare noen mnd jeg...og slår meg tilro med at det er flere som meg der ute...:-p

hihi -. jeg var samboer og det var på grunn av han at jeg ville kvitte meg med fortiden - for ellers var jo eksen berettiget til forsikingen jeg hadde på jobben etc, om noe skulle hendt meg. ikke noe fint å tenke på.

Skrevet

hihi -. jeg var samboer og det var på grunn av han at jeg ville kvitte meg med fortiden - for ellers var jo eksen berettiget til forsikingen jeg hadde på jobben etc, om noe skulle hendt meg. ikke noe fint å tenke på.

mmm....det har jeg ikke tenkt på. Kanksje jeg skulle få fikset opp i det jeg å da....

Utrolig hva man kan lære her på dol..:-p

Skrevet

mmm....det har jeg ikke tenkt på. Kanksje jeg skulle få fikset opp i det jeg å da....

Utrolig hva man kan lære her på dol..:-p

Det var personalkontoret som fortalte meg dette....

Skrevet

Jeg sier jo ikke at dere er unormal, men jeg tenker at man da kanskje ikke er helt klar for å starte på sitt nye liv. En del av underbevisstheten som ikke helt vil dette? Bare en tanke fra meg.

De av mine venninner som har skilt seg har vært veldig bevisst på å sende inn papirene så snart de kunne. Da tenker jeg at dette er noe de virkelig vil. Vet ikke jeg, har aldri vært gift, men vet at det er tøft å ta steget ut i en skilsmisse.

Skrevet

Umulig å svare verken det ene eller det andre.

Men hva har du å tape på å be ham på en date?

Klin til. Da slipper du å lure. :)

Har ikke klint til fordi jeg har dårlig erfaring med det. Har aldri fått positivt svar på sånt. Og jeg er ganske lei av å alltid være nødt til å kommer over forelskelsen. Derfor tenkte jeg at han skulle få følelsen av at fikset det selv, at det var han som ba meg på date.

Skrevet

Jeg sier jo ikke at dere er unormal, men jeg tenker at man da kanskje ikke er helt klar for å starte på sitt nye liv. En del av underbevisstheten som ikke helt vil dette? Bare en tanke fra meg.

De av mine venninner som har skilt seg har vært veldig bevisst på å sende inn papirene så snart de kunne. Da tenker jeg at dette er noe de virkelig vil. Vet ikke jeg, har aldri vært gift, men vet at det er tøft å ta steget ut i en skilsmisse.

For min del så er det bare det at jeg ikke har fått rotet meg til det..og tenker sjeldent på det, så har egentlig glemt hele greia..*s*

Har ingentimg med at vi ikke er ferdige med hverandre eller noe sånn.

Kanskje det er sånn med han og x-en oxo?

Lykke til iallefall:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...