Gå til innhold

Tester er gøy...

Gjest kjøss meg et visst sted

Anbefalte innlegg

Skrevet

plebei'|er m2 (fra lat., av plebs 'allmennhet')

1 en som hørte til underklassen i det gamle Roma, mots *patrisier

2 ukultivert, udannet person

Ordboksøk er et fint dyr. :)

Jeg er altså udannet. Ja, da vet jeg det. Betyr det at jeg kan gi blaffen i alle sosiale normer? :-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Orio

8

• ShitDiddelyDo

7

• yellow

5

• Hawkwind

2

Skrevet

Jeg fikk:

musikk-plebeier

Musikksmaken din er ganske dårlig; du liker stort sett alt du blir servert, og er fornøyd med det...store, tidløse musikkstykker kommer til å gå deg hus forbi...

*Hihi*

- ah, en sjelefrende.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er altså udannet. Ja, da vet jeg det. Betyr det at jeg kan gi blaffen i alle sosiale normer? :-)

Ja, sannsynligvis. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du kommer ut som...

en som godt kan få velge musikk på nachspielet mitt

Du liker god musikk, men er kanskje litt ukritisk og historieløs...bra jobba, likevel!

Ikke dårlig om jeg skal si det selv...:-)

Og at du får samme resultat som meg er intet annet enn en skandale. Du har riktignok en eller annen god side, men musikk er ikke en av dem. :)

Skrevet

Jeg: ...som godt kan få velge musikk på nachspielet mitt.

Du liker god musikk, men er kanskje litt ukritisk og historieløs...bra jobba, likevel!

Nå er kvelden min redda - hehe.

Skrevet

Ja, sannsynligvis. ;)

Supert. Det må jeg virkelig benytte meg av. Bare synd jeg er alene. :-(

Gjest Princess Peach
Skrevet

Supert. Det må jeg virkelig benytte meg av. Bare synd jeg er alene. :-(

Det er lørdag. Ta deg en tur på byen og utnytt situasjonen. :)

Skrevet

Dette er i alle fall ikke meg - jeg hører aldri på musikk på radioen -ikke spiller jeg plater heller - noe særlig - hehe

Du kommer ut som...

som liker nesten all musikken de spiller på P4

Du har sansen for god musikk, men nynner likevel med på alskens dritt, så lenge det er nytt eller spilles på Club Milennium...

Skrevet

Du kommer ut som...

Du har sansen for god musikk, men nynner likevel med på alskens dritt, så lenge det er nytt eller spilles på Club Milennium...

hehe...

Skrevet

Mitt resultat:

Du kan godt få velge musikk til nachspielet mitt. Du liker god musikk, men er kanskje litt ukritisk og historisløs...bra jobba likevel.

He, det er jenta si som liker musikk det tenker jeg!!!

Skrevet

Du kommer ut som...

hehe...

endelig en som meg......?

Skrevet

Dette fikk jeg:

Du kommer ut som...

som godt kan få velge musikk på nachspielet mitt

Skrevet

Her er mitt resultat:

Du kommer ut

som godt kan få velge musikk på nachspielet mitt

Du liker god musikk, men er kanskje litt ukritisk og historieløs...bra jobba, likevel! :o)

Skrevet

Du kommer ut som en som godt kan få velge musikk på nachspielet mitt

Skrevet

Og at du får samme resultat som meg er intet annet enn en skandale. Du har riktignok en eller annen god side, men musikk er ikke en av dem. :)

Er det nå jeg skal fortelle at jentene og jeg har hørt og sunget etter Botton Anna og den ene Paris Hilton sangen 1000 ganger på hver eneste biltur i hele sommer??

*fnis*

:-p

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det nå jeg skal fortelle at jentene og jeg har hørt og sunget etter Botton Anna og den ene Paris Hilton sangen 1000 ganger på hver eneste biltur i hele sommer??

*fnis*

Det her er til og med verre enn jeg trodde.

Skrevet

Det her er til og med verre enn jeg trodde.

Hadde vell vært ultimate terror - tur for deg tenker jeg...Oslo - Kristiandsand, med bare div liste musikk, deLillos og litt Kaptein Sabeltann...

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hadde vell vært ultimate terror - tur for deg tenker jeg...Oslo - Kristiandsand, med bare div liste musikk, deLillos og litt Kaptein Sabeltann...

:-)

DeLillos kan jeg overleve med. Kaptein Sabeltann også.

Det andre rælet hadde nok fått meg til å ta repern allerede før Drammen.

Skrevet

DeLillos kan jeg overleve med. Kaptein Sabeltann også.

Det andre rælet hadde nok fått meg til å ta repern allerede før Drammen.

Ta på singlet....så hadde jeg tatt repern på deg lenge før drammen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...