ShitDiddelyDo Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Ta på singlet....så hadde jeg tatt repern på deg lenge før drammen :-p Akkurat som om ikke jeg kler singlet. 0 Siter
yellow Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Akkurat som om ikke jeg kler singlet. Hva man kler eller ikke kler.....er uvesentlig.... :-) Singlett på menn suger..! 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 ...som godt kan få velge musikk på nachspielet mitt Du liker god musikk, men er kanskje litt ukritisk og historieløs...bra jobba, likevel! 0 Siter
morsan Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Du kommer ut som... som godt kan få velge musikk på nachspielet mitt Du liker god musikk, men er kanskje litt ukritisk og historieløs...bra jobba, likevel! 0 Siter
tut og kjør Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 endelig en som meg......? Vi har nok vært her inne for lenge flisa!!! Lenge leve Ankers disipler 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.